کد خبر : 5752
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1395 - 5:55

ستوده نژاد: تشدید نظارت بر باشگاه های ورزشی آذربایجان شرقی

ستوده نژاد: تشدید نظارت بر باشگاه های ورزشی آذربایجان شرقی

معاون امور ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از تشدید نظارت بر فعالیت باشگاه های ورزشی استان با هدف افزایش اعتماد عمومی خبر داد و گفت: در این رابطه یکصد نفر از بارزسان اداره کل از اول مهر ماه در اجرای این طرح فعالیت خود را شروع کرده اند

.

حبیب ستوده نژاد در جمع روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، باشگاه های ورزشی را بازوان پرتوان اجرایی ورزش استان به خصوص در توسعه ورزش قهرمانی دانست و افزود: به دلیل رابطه مستقیم فعالیت باشگاه ها با سلامت جسمی مردم و با هدف حمایت از توسعه ورزش، با باشگاه های متخلف با تمام شدت برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی از اول مهر فعالیت دقیق خود را در سطح استان آغاز کرده تا بازرسی از باشگاه ها با دقت و قدرت بیشتر و نظارت همه جانبه انجام یافته و با متخلفان برخورد شود.

ستوده نژاد اضافه کرد: در راستای ارتقای خدمات دهی در حوزه ورزش و بالا بردن اعتماد عمومی به ورزش نظارت های ویژه بر سلامت اماکن ورزشی صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه امروز اقبال عمومی و گرایش به ورزش در کلیه سطوح جامعه درونی شده و نقش ورزش برای سلامت جسم و روح برای اقشار مختلف جامعه نمایان است، گفت: با توجه به حضور جوانان و نوجوانان در اماکن ورزشی، نقش امانت داری اداره کل ورزش و جوانان استان در قبال فرزندان مردم، نظارت ویژه بر سلامت اماکن ورزشی خواهد شد.

ستوده نژاد یادآور شد: سلامت محیطی و فرهنگی اماکن ورزشی، ضمن افزایش حضور علاقمندان به حضور در این اماکن، در بحث درآمدزایی سالن های ورزشی که مشوق خوبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی می باشد، نیز موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: نظارت بر سلامت اماکن ورزشی در حقیقت دفاع از ماهیت اماکن ورزشی استان است که ضمن رعایت کلیه ضوابط و مقررات در چارچوب فرهنگ جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خدمات رسانی می کنند.

معاون امور ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: باید استانداردهای باشگاههای ورزشی را برای مردم تبیین کنیم و زمانی که مردم استانداردها را بشناسند، خودشان بهترین باشگاه را انتخاب میکنند.

ستوده نژاد، به خطرات و آسیب های ناشی از استفاده از مواد نیروزا و مکمل های غیرقانونی اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیتی که شهروندان به سلامت خود می دهند نصب تبلیغات و پیامدهای هشدار دهنده در باشگاه های ورزشی، استفاده از این گونه مواد خطرناک را کاهش می دهد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است دریچه ورود داروها، مکمل ها و مواد مخدر به باشگاه های ورزشی بسته شود و با باشگاه های متخلف در این زمینه به شدت برخورد خواهد شد.

ستوده نژاد اعلام کرد: فقط داروخانه ها مجوز ارائه مکمل ها و داروهای ورزشی را دارند و در صورت ارائه این مواد در باشگاه های ورزشی با متخلفان طبق قانون رفتار می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.