کد خبر : 5767
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 7:26

اهتمام ویژه شهرداری تبریز در تقویت زیرساخت‌های‌ایمنی‌شهری

اهتمام ویژه شهرداری تبریز در تقویت زیرساخت‌های‌ایمنی‌شهری

شهردار تبریز در پیامی با گرامی‌داشت هفتم مهر، روز ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، خاطرنشان کرده است: آتش‌نشانان، به عنوان ایثارگران عرصه مدیریت شهر، ‌در تلخ‌ترین شرایط زندگی شهروندان، جان خود را در طبق اخلاص قرار می‌دهند.

به گزارش آی نیوز،  در پیام دکتر صادق نجفی آمده است: افزایش جمعیت، گسترش بلندمرتبه‌سازی‌ها و توسعه صنعتی و خدماتی شهر، موجب شده  بروز حوادث و سوانح ریز و درشت، به یکی از رویدادهای ثابت شهر تبدیل شود.

شهردار تبریز با گرامی‌داشت مقام شامخ شهدای آتش‌نشان، تاکید کرده است: خدمت موثر و بی‌شائبه آتش‌نشانان قهرمان به شهروندان، در اتفاقات تلخ زندگی شهری، همواره بارز بوده است.

دکتر نجفی با بیان این‌که تلخ‌ترین حوادث و سوانح، همواره در بستر غفلت‌های انسانی، به کمین نشسته‌ است، متذکر شده است: این امر نشان‌دهنده ضرورت تداوم برنامه‌های هشدار دهنده و آموزش‌های مستمر ایمنی است. توسعه شهر باید با لحاظ بسترهای وقوع خطر و ارایه خدمات مستمر آموزش ایمنی، همراه باشد.

وی در ادامه این پیام، با تاکید بر تقویت زیرساخت‌های ایمنی و امدادرسانی، خاطرنشان کرده‌است: امکانات سنتی و  تجهیزات قدیمی، به هیچ عنوان، پاسخگوی زمینه‌های خطر نیست. زیرساخت‌های حوزه ایمنی و آتش‌نشانی، همگام با سایر زیرساخت‌های مدیریت شهری، باید توسعه و تجهیز شود. به همین منظور، شهرداری تبریز در سه سال گذشته، بخش مهمی از اهتمام خود را چه در در بخش بودجه و چه در اجرای برنامه‌های تدوین‌شده، معطوف نوسازی و افزایش تجهیزات کرده است.

شهردار تبری  با اشاره به برگزاری یازدهمین المپیاد عملیاتی و ورزشی آتش‌نشانان کشور در تبریز، در روزهای آتی، اظهار امیدواری کرد، این رویداد مهم، در ارتقای توانمندی‌های عمومی آتش نشانان موثر باشد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.