کد خبر : 5776
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 6:34

ستادها و کمیسیون های مختلف «تبریز ۲۰۱۸» گزارش عملکرد ارائه کنند

ستادها و کمیسیون های مختلف «تبریز ۲۰۱۸» گزارش عملکرد ارائه کنند

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خواستار ارائه گزارش عملکرد ستادها و کمیسیون های تشکیل شده در خصوص فعالیت ها در خصوص «تبریز۲۰۱۸» شد.

به گزارش آی نیوز، شهرام دبیری در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام این مطلب اظهار داشت: شهر ما در سال ۲۱۰۸ به عنوان پایتخت گردشگری شهرهای اسلامی انتخاب شده است و بر این اساس «تبریز ۲۰۱۸» یک نقطه عطف در زندگی مردم  این شهر خواهد بود .

دبیری با اشاره به فعالیت ستادها و کمیسیون های مختلف در خصوص آماده سازی تبریز برای ۲۰۱۸ تصریح کرد: برای اینکه کارها روند مطلوبی را داشته باشند، انتظار داریم ستادها و کمیته هایی که برای این موضوع تشکیل یافته اند گزارشی از کارها و پیشرفت کاری و اینکه چه اقداماتی باید انجام دهیم را ارائه دهند.

وی در ادامه با تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی تلاشگران نیروی انتظامی گفت:کارکنان خدوم نیروی انتظامی شبانه روزی برای آرامش و امنیت شهروندان تلاش می کنند و آرامش و امنیت موجود در جامعه با دلاوری و رشادت این فرزندان غیور کشور محقق می شود.

وی همچنین با اشاره به نهم مهرماه روز جهانی سالمندان اظهار داشت: همواره باید توجه خاصی به سالمندان صورت گیرد سالمندان جوانی و عمر خود را در هر شغلی هزینه جامعه کرده اند و حالا باید ما، با توجه و احترام به این سرمایه های جامعه توجه کنیم و آنان را از یاد نبریم.

رئی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به کسب مقام سوم تیم ملی فوتسال اظهار داشت: کسب مقام سوم جهانی توسط تیم ملی فوتسال اتفاق بزرگی است که برای اولین با اتفاق افتاد و کسب این مقام مهم جهانی را به تمامی دوستداران فوتسال و شهروندان تبریک می گویم.

گفتنی است در جلسه امروز شورای شهر تبریز که با موضوع مسائل گردشگری شهر برگزار شد مرتضی آبدار مدیرکل سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به عنوان میهمان حضور داشت و اسماعیل چمنی نیز به عنوان سخنران پیش از دستور به ایراد سخنرانی پرداخت.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.