کد خبر : 5788
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1395 - 8:14

رقابت سازنده و همدل، نقش موثری در ارتقای توان آموزشی آتش‌نشانان دارد

رقابت سازنده و همدل، نقش موثری در ارتقای توان آموزشی آتش‌نشانان دارد

 رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رقابت فشرده و تنگاتنگ آتش نشانانان در المپیاد ایمنی و آتش‌نشانی نقش موثری در تقویت شاخص‌های آموزش‌های ایمنی خواهد داشت.

به گزارش آی نیوز، دکتر شهرام دبیری با بیان این مطلب اظهار داشت: رقابت سازنده و همدل شهرهای مختلف، در عین رفاقت و دوستی، قابلیت‌‌های جسمی و آموزشی آتش نشانان شهرهای مختلف را در معرض ارزیابی کلی قرار خواهد داد و از این رو در ارتقای توان عملیاتی آتش نشانان موثر خواهد بود.
دبیری با اشاره به پیشتازی شهر تبریز در حوزه ایمنی شهری، اظهار داشت: این المپیاد برای نخستین بار با کم‌و‌کیف متفاوت در تبریز برگزار می‌شود و از این حیث، می‌توان گفت با برگزاری این رقابت ها در تبریز، دوره‌های آتی با محتوای غنی‌تری برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: با توسعه شهرها و پیچیدگی برنامه‌های صنعتی و خدماتی، مخاطرات شهری، هر لحظه محتمل و اجتناب‌ناپذیر است؛ از این رو، در کنار تقویت تجهیزات ایمنی، تیم‌های توان جسمی و ذهنی آتش‌نشانی باید تقویت شود.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز تاکید کرد: شورای اسلامی شهر تبریز، پشتیبانی از برنامه‌های ایمنی شهر را از ضرورت‌های تصمیم‌سازی خود می‌داند و این امر را به خصوص در موعد تصویب بودجه ثابت کرده‌است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.