کد خبر : 5795
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 - 8:08

احداث توقفگاه اتوبوس‌رانی شرق تبریز با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار

احداث توقفگاه اتوبوس‌رانی شرق تبریز با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار

شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: شهرداری منطقه پنج با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار توقفگاه اتوبوسرانی را در مسیر شرق تبریز احداث کرده که بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار شهردار منطقه پنج تبریز با اعلام این مطلب گفت: به منظور فراهم ساختن فضایی برای تعمیر و سرویس کاری اتوبوس‌های شرکت واحد توقفگاهی در مسیر شرق تبریز طراحی شده است.

وی افزود : این پروژه یکی از نیازهای اساسی شرکت واحد اتوبوسرانی بود تا در اسرع وقت به نیازهای سیستم حمل و نقل عمومی شهر جهت تعمیر ، خدمات رسانی نمایند.

هوشیار تصریح کرد : توقفگاه اتوبوسرانی شرق تبریز با هدف تمرکز زدایی توقف ناوگان حمل و نقل اتوبوس‌ها در میدان آذربایجان  و همچنین رعایت پدافند غیر عامل احداث شده است .

شهردار منطقه پنج تبریز در ادامه با بیان اینکه با افتتاح این پروژه از میزان تردد اتوبوسهای میدان بسیج در معابر کاسته می شود گفت : با بهره برداری از توقفگاه اتوبوسرانی شرق تبریز بخش از اتوبوسهای شرق ، شمال شرق و جنوب شرق ناوگان شرکت واحد در این محل جهت تعمیر استقرار خواهند یافت .

هوشیار با اشاره به اینکه مساحت پروژه ۲ هکتار است گفت : توقفگاه اتوبوسرانی شرق تبریز شامل ساختمان اداری به مساحت ۱۳۰ متر مربع ، سکوهای تعمیر و چاله های سرویس کاری می باشد که برای این پروژه ۱۰ میلیارد  ریال هزینه شده است .


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.