کد خبر : 5907
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1395 - 9:20

اجرای پنج پروژه مهم مسیرگشایی‌، با هدف گشایش ترافیک محدوده مرکزی شهر

اجرای پنج پروژه مهم مسیرگشایی‌، با هدف گشایش ترافیک محدوده مرکزی شهر

شهردار منطقه ۳ تبریز از اجرای پنج پروژه تحول‌آفرین مسیرگشایی‌ در محدوده مرکزی شهر خبر داد و گفت: پروژه‌های مسیرگشایی در راستای تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، تقویت بافت های ناکارآمد، رونق ساخت و ساز و ساماندهی مسیرهای قدیمی مورد توجه قرار گرفته است.

پرویزعباس‌نژاد تصریح کرد: به زودی عملیات اجرایی بازگشایی امتداد خیابان ارتش به کمربند میانی از داخل پادگان تبریز آغاز خواهد شد.

وی همچنین از تعریض خیابان شهید فتحی‌وند در کمربندی آزادی خبر داد و افزود: املاک واقع شده در این مسیر تملک شده و با تعریض خیابان فوق، بخشی از مشکلات ترافیکی منطقه ارتش حل خواهد شد.

شهردار منطقه ۳ تبریز، از تملک برخی املاک واقع در کوچه پناهی در روبروی اداره پست استان خبر داد و گفت: با تملک املاک واقع در مسیر، این مسیر نیز به زودی بازگشایی می شود.

عباس‌نژاد با اشاره به ساماندهی بافت‌های فرسوده واقع در پروژه‌های مسیر‌گشایی اظهار داشت: مسیرگشایی امتداد کمربندی میانی، مسیرگشایی خیابان المهدی در ساختمان سنگی، مسیرگشایی امتداد خیابان حافظ و همچنین امتداد خیابان ارتش از جمله پروژه های مهم در دست اقدام منطقه است.

وی افزود: در این میان پروژه امتداد حافط مورد بهره برداری قرار گرفته و عملیات توافق، آزادسازی و تخریب املاک واقع در بقیه مسیرها در دست اجرا است.

عباس‌نژاد اظهار داشت:  مسیرگشایی امتداد خیابان حافظ به کمربندی میانه طی ماه‌های گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته و امتداد کمربندی میانی حدفاصل زیرگذر خرمشهر تا میدان فاطمی نیز به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار منطقه ۳ تبریز گفت: با توجه به اینکه پست زمینی برق در تقاطع حافظ و خیابان پرورش موجب بروز ترافیک در این محل شده بود، انتقال این پست به محل جدید در دستور کار این منطقه قرار گرفت. با تخریب ساختمان قدیمی این پست، ترافیک تقاطع حافظ و خیابان پرورش ساماندهی خواهد شد.

عباس‌نژاد خاطرنشان کرد:  مشارکت همگانی شهروندان باعث رونق فعالیت های عمرانی و خدماتی شهرداری هاست؛ لذا ما امیدواریم با همکاری و مشارکت هر چه بیشتر اهالی، شاهد اتمام سریع عملیات تملک و آزادسازی املاک واقع در مسیرهای مربوطه باشیم و هر چه سریعتر نسبت به شروع عملیات عمرانی اقدام کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.