کد خبر : 5937
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 - 6:08

فراخوان سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی منتشر شد

فراخوان سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی منتشر شد

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از انتشار فراخوان سومین جشنواره مطبوعات خبر داد.

 محمد محمدپور با اشاره به اینکه فراخوان سومین جشنواره مطبوعات آذربایجان‌شرقی منتشر شد، اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش حرفه‌ای، ویژه و بخش جنبی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: بخش حرفه‌ای سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی شامل سرمقاله، مقاله و یادداشت، عکس خبری (تک عکس و گزارش تصویری )، گرافیک و صفحه آرایی (ویژه مطبوعات)، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش (خبری و غیر خبری) و کاریکاتور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: بخش ویژه این جشنواره نیز شامل شعار سال  اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل با امکان ارایه آثار با این موضوع در همه محورهای بخش حرفه ای، احیای دریاچه ارومیه و نقش مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در تحقق آنها و  روابط عمومی‌های رسانه محور است.

محمدپور تأکید کرد: بخش جنبی این جشنواره نیز ارس؛ بستر ساز توسعه منطقه نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی به جشنواره باید از تاریخ بیستم مهر ۹۴ تا تا پانزدهم دی امسال منتشر شده باشد، افزود: مهلت ارسال آثار به جشنواره تا بیستم دی ماه امسال است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در سومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری آذربایجان‌شرقی می‌توانند آثار خود را به آدرس اینترنتی azarsh.pressfestival.ir ارسال کنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.