کد خبر : 5947
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آذر 1395 - 5:04

آغاز عملیات عمرانی فرهنگسرای مرزداران

آغاز عملیات عمرانی فرهنگسرای مرزداران

عملیات عمرانی فرهنگسرای مرزداران توسط شهرداری منطقه پنج آغاز شد.

یعقوب هوشیار با بیان این مطلب گفت : شهرک مرزداران به عنوان یکی از مناطق جدید الاحداث تبریز که جمعیت آن در پنج سال اخیر با رونق ساخت و ساز افزایش یافته با برنامه ریزیهای صورت گرفته و تامین زیر ساخت های لازم به یکی از محلات مدرن تبریز تبدیل شده است .

شهردار منطقه پنج در ادامه با بیان اینکه سیاست این منطقه تامین زیر ساخت های فرهنگی ، ورزشی و فضای سبز در شهرک های جدید قبل از افزایش جمعیت می باشد گفت : در پنج سال اخیر ، سه پارک محله ای ، دو پروژه ورزشی و بازارچه میوه و تره بار در مرزداران احداث شده است .

وی افزود : علاوه بر این پروژه های فرهنگی ، ورزشی و فضای سبز ، با احداث دو رشته مسیر گشایی شهرک مرزداران به ورودی شرق تبریز و کوی نصر و باغمیشه متصل و از حالت بن بست بودن خارج شده است . مهندس هوشیار تصریح کرد : خدمات محله ای با آسفالت ریزی اساسی ، جدول کشی ، نور پردازی و اصلاحات هندسی نیز از دیگر خدمات عمرانی است که به طور مداوم در مرزداران اجرا شده است .

هوشیار همچنین به احداث هفتمین پروژه فرهنگی ، مذهبی و اجتماعی احداث شده در پنج سال اخیر اشاره نمود و افزود : فرهنگسرای مرزداران در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با ۹۰۰ مترمربع زیربنا در ۲ طبقه با ۲۰میلیارد ریال اعتبار احداث می شود. شایان ذکر است مرزداران با شهرک های مصلی و نصر همجوار بوده و در صورت بهره برداری از فرهنگسرا این مناطق نیز از خدمات آن بهره مند خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.