کد خبر : 6012
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 - 6:21

پروژه مقاوم‌سازی قطعه ششم اتوبان پاسداران به بهره‌برداری رسید

پروژه مقاوم‌سازی قطعه ششم اتوبان پاسداران به بهره‌برداری رسید

قطعه ششم اتوبان پاسداران، پس از اتمام عملیات عمرانی مربوط به مقاوم سازی و بازسازی این قطعه، به بهره برداری رسید.

 درپی تکمیل اقدامات عمرانی مقاوم سازی در ضلع شمالی اتوبان پاسداران، مقاوم سازی قطعه ششم آن نیز، در ضلع جنوبی آغاز شد و با همت عوامل اجرایی معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱ و همکاری سازمان عمران تبریز، به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، مقاوم سازی اتوبان پاسداران که یکی از مهم ترین پروژه های شهرداری تبریز محسوب می شود، در ضلع شمالی، در ۵ قطعه اجرا شد و به بهره برداری رسید که توانسته تاثیر به سزایی در تسهیل و ایمن سازی تردد  در این مسیر ایفا کند.

قطعه ششم نیز که در اولین قسمت از ضلع جنوبی اجرا شده، مسیری به طول ۱۵۰۰ متر و عرض ۱۶ متررا تحت پوشش قرار داده و با هدف تسریع در امر عبور و مرور، روان سازی ترافیک وایجاد امنیت اساسی در اتوبان پاسداران، به بهر برداری رسیده است.

مهدی یوسفی، شهردارمنطقه یک تبریزهم، با تاکید بر اهمیت اجرای هرچه سریعتر این پروژه، اظهار داشت: عوامل معاونت عمرانی این منطقه، با جدیت و تلاش بی وقفه، در صدد تکمیل این پروژه در حداقل زمان ممکن بودند تا شهروندانی که از این مسیر در حال رفت و آمد هستند، از مسیری ایمن و استاندارد عبور کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری منطقه یک به عنوان یکی از مناطقی که در حوزه اتوبان پاسداران واقع است، سعی دارد تمام توان و تخصص خود را در امر مهیا ساختن بستر مناسب برای عبور وسایل نقلیه از این بزرگراه، به کار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.