کد خبر : 6018
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1395 - 6:41

پوشش رسانه ای تبریز ۲۰۱۸ باید توام با نگرش ملی باشد

پوشش رسانه ای تبریز ۲۰۱۸ باید توام با نگرش ملی باشد

شهردار تبریز با اشاره به این‌که بخش عمده‌ای از رویکردهای فرهنگی شهرداری تبریز، در بسترهای رسانه‌ای، پیگیری می‌شود، بر لزوم توسعه همکاری‌های ملی با رسانه‌ملی تاکید کرد.

دکتر صادق نجفی، در دیدار با معاون امور استان‌های سازمان‌ صدا و سیما، با بیان این مطلب اظهار داشت: در سال‌های اخیر، شهرداری تبریز و صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی به یک همگرایی ارزشمند در تعامل با یکدیگر دست‌یافته‌اند.

وی اضافه کرد: ثمرات این همکاری، به خوبی چشمگیر بوده و در حوزه‌های مختلف از قبیل پوشش ضرورت‌های عمرانی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ارایه آموزش‌های شهروندی موثر بوده است.
دکتر نجفی تصریح کرد: برنامه تلویزیونی «تبریزیم» و برنامه رادیویی «استودیو شهر» به عنوان دو بازوری مهم رسانه‌ای، شهرداری تبریز را در پیگیری اهداف خدمتگزاری و گسترش ارتباط با شهروندان، یاری می‌کنند.  

شهردار تبریز با یادآور شدن رویکردهای بین‌المللی شهرداری تبریز اظهار داشت: در چند سال گذشته، شهر تبریز و شهرداری تبریز، در بسترهای مهم بین‌المللی، از قبیل سازمان پایتخت‌ها و شهرهای اسلامی، سازمان شهرهای متحد و حکومت‌های محلی، اطللس شهرهای اسلامی و مجمع شهرداران آسیایی مطرح بوده‌اند؛ این امر موجب شد، سازمان همکاری‌های اسلامی (OIC) در نشست نیجر در سال ۲۰۱۵، با در نظر داشتن ظرفیت‌ها و جذابیت‌های تبریز، این شهر را به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ معرفی کند.

وی خاطرنشان کرد: میزبانی موفق وزرای گردشگری سازمان همکاری‌های اسلامی و صدور «بیانیه تبریز» نشان داد که تبریز از بسترهای لازم برای پیگیری مناسبات بین‌المللی برخوردار است.
دکتر نجفی همکاری رسانه‌ملی را از ضرورت‌های مهم برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ دانست و افزود: تاثیرات و دستاوردهای تبریز ۲۰۱۸، محدود به موقعیت تبریز و آذربایجان نخواهد بود؛ از این رو از رسانه ملی انتظار داریم با نگرش جامع و ملی، بحث تبریز و تاریخ و تمدن و فرهنگ این شهر را مورد توجه قرار دهد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.