کد خبر : 6070
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1395 - 5:17

ابلاغ قرارداد تقاطع غیرهمسطح جاده سنتوبا توجه به هویت تاریخی منطقه

ابلاغ قرارداد تقاطع غیرهمسطح جاده سنتوبا توجه به هویت تاریخی منطقه

 شهردارمنطقه ۶ تبریز از ابلاغ قرارداد مطالعات تقاطع غیرهم سطح جاده سنتو با توجه به هویت تاریخی راه ابریشم و جاده غازانیه خبر داد.

شمس الله فیروزیان، با اعلام این خبر، گفت: با توجه به هویت تاریخی محدوده غرب تبریز، مقرر شده تا پیوست فرهنگی “راه ابریشم” قراملک و “غازانیه” شنب غازان در طرفین پروژه روگذرمیدان کارگرلحاظ گردد.

وی اظهار داشت: بر این اساس، قرارداد آغاز مطالعات سازه ای و ترافیکی پروژه های یاد شده منعقد و به مشاور مربوطه ابلاغ شد.

به گفته شهردار منطقه ۶، با احداث این پروژه، ترافیک جاده سنتو روان تر شده و میزان حوادث جاده ای در این مسیر به حداقل می رسد.

فیروزیان خاطرنشان کرد: طرح تقاطع غیر همسطح میدان کارگر اخیرا در کمیته فنی شهرداری تبریز بررسی و به تصویب رسیده بود که با همکاری معاونت محترم فنی و عمرانی شهردار کلانشهر تبریز، قرارداد مطالعات فاز های یک و دو آن در اسرع وقت منعقد ووارد فاز اجرایی می شود.

وی، با اشاره به نقش جاده سنتو در روان سازی بار ترافیکی غرب تبریز اظهار داشت: با توجه به حجم رفت و آمد وسائل نقلیه ی سواری و سنگین از این محور، لزوم تعریف پروژه های ترافیکی و عمرانی برای ایمن سازی و روان سازی این مسیر به شدت احساس می شود.

وی با اشاره به احداث پل راه آهن در سال گذشته و افتتاح آن در کمترین زمان از سوی شهردار محترم کلانشهر تبریز گفت: احداث این پروژه نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی و تسهیل عبور و مرور در این مسیر پرترافیک داشته و تداوم اجرای چنین پروژه هایی در تقاطع های موجود در مسیر جاده سنتو برای ایمن سازی و تسهیل ترافیک ضروری به نظر می رسد.

فیروزیان با اشاره به حجم ترافیک و حوادث ناشی از تقاطع های قراملک و شهرک شهید بهشتی در مسیر جاده سنتو اظهار داشت: به زودی برای رفع مشکلات این مناطق نیز پیشنهادات لازم تهیه و برای بررسی و تائید نهایی ارائه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.