کد خبر : 6102
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1395 - 11:20

کسب نشان مدیریت جهادی توسط شهردارتبریز، فصل جدیدی از توسعه تبریز را رقم می زند

کسب نشان مدیریت جهادی توسط شهردارتبریز، فصل جدیدی از توسعه تبریز را رقم می زند

معاون عمرانی استاندارآذربایجانشرقی، کسب نشان مدیریت جهادی توسط شهردارتبریز را، آغاز فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت در تبریز دانست.

محمدصادق پورمهدی، با اظهار خرسندی از کسب این نشان توسط شهردارتبریز، گفت: توسعه تبریز طی سه سال گذشته، از دیدگاه مسوولین فرادستی نیز، پنهان نبوده و همین امر، موجب توجه ویژه آنان به اصول مدیریتی در مدیریت شهری تبریز بوده است.

وی ادامه داد: شهردارتبریز به عنوان سکاندار برنامه های شهری، همواره تمامی حوزه های مدیریتی شهر را مدنظر قرار داده و آن ها را همگام با ارزیابی نیازهای شهرطراحی و اجرا کرده است.

معاون عمرانی استاندار، همچنین تصریح کرد: امیدواریم با دریافت این نشان و دیگر افتخارات ملی و بین المللی برای تبریز، فصل جدیدی از عمران، آبادی و ارتقای سطح زندگی اجتماعی شهروندان را به همراه بیاورد؛ چرا که مدیریت جهادی، نیاز به همت مداوم و استمرار عملکردی دارد.

پورمهدی، همراهی شهردارتبریز با مدیریت استان و تعامل با شورای شهر را، از رموز موفقیت وی دانست و اظهار داشت: در سایه این تعامل ها و همکاری ها، شاهد توسعه تبریز بوده ایم و دریافت این نشان نیز، تصدیقی بر تعامل ها و پیشرفت های همه جانبه است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.