کد خبر : 6113
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 بهمن 1395 - 7:44

اقدامات شهرداری منطقه یک در خصوص حمایت از مددجویان و معلولین شایسته تقدیر است

اقدامات شهرداری منطقه یک در خصوص حمایت از مددجویان و معلولین شایسته تقدیر است

مدیر کل اداره بهزیستی استان آذربایجان شرقی در نمایشگاه دستاوردهای مدد جویان بهزیستی در پارک بانوان شمس، این اقدام شهرداری منطقه یک را شایستۀ تقدیر دانست.

 در جریان بازدید ارشدزاده مدیر کل بهزیستی استان، ازاین نمایشگاه، تلاش شهرداری منطقه یک برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای مددجویان و معلولین قابل تقدیر توصیف شد.

وی همچنین اعلام کرد: این حرکت زیبا باعث تشویق و تقویت روحیۀ مددجویان و خانواده های آنان گشته واین عزیزان، به راحتی توانسته اند در یک مکان مناسب  حاضرشده و هنرها و فعالیت های خود را به نمایش بگذارند.

شهردار منطقه یک نیز، در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای معلولین بهزیستی اعلام کرد: شهرداری تبریز برای ارایه خدمات به شهروندان معلول و مددجویان نباید از هیچ امری فرو گذار نمی کند.

مولاخواه اضافه کرد: مسلما با برگزاری چنین نمایشگاههائی می توان بستر مناسبی برای ترغیب و تشویق مددجویان و خانواده های آنان فراهم کرد و همین امر می تواند باعث اشتغالزائی و شکوفائی استعدادهای آنان شود.

شهردارمنطقه یک، اظهار داشت: بازدید شهروندان به همراه خانواده های خود از این نمایشگاه، برای کمک به رونق فعالیتها و تلاشهای این عزیزان بسیار مثمر ثمر خواهدبود.

شایان ذکر است این نمایشگاه تا پایان بهمن ماه همه روزه برای بازدید عموم در پارک بانوان شمس شهرداری منطقه یک دایر است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.