کد خبر : 6132
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1395 - 8:43

اعمال ۲۰۰ هزار تومان به حقوق اسفند ماه کارگران شهرداری تبریز

اعمال ۲۰۰ هزار تومان به حقوق اسفند ماه کارگران شهرداری تبریز

 معاون مالی و اداری شهردارتبریز گفت: در اجرای لایحه یکسان‌سازی پرداختی‌های شهرداری تبریز مبلغ ۲۰۰ هزار تومان در حقوق اسفند امسال کارگران شهرداری اعمال می‌شود.

به گزارش آی نیوز، دکتر مظفر سلیمانی با اعلام این خبر اظهار داشت: لایحه مزبور از دغدغه‌های مهم شهردار محترم است و اجرای مطلوب آن، در برنامه و بوجه سال ۹۶ نیز پیش بینی شده است.
وی همچنین به وضعیت بودجه اشاره کرد و افزود:  میزان تحقق بودجه شهرداری تبریز تا بهمن ماه امسال، ۸۱ درصد است که این شاخص، با درصد تحقق بودجه سال گذشته برابری می کند.
معاون مالی و اداری شهردارتبریز، در ادامه افزود: سال گذشته، ۵۲ درصد از این میزان، غیرنقدی و مابقی آن نقدی بود؛ در حالی که امسال، موفق شده ایم از این میزان ۴۸درصد را به صورت نقدی وصول کنیم که در نوع خود و دربحث نقدینگی، بسیار قابل توجه است و با این روند، موردی در بحث متمم و بودجه پیش نخواهدآمد.
سلیمانی با اشاره به فعالیت های دیگر بخشهای مالی شهرداری نیز گفت: اداره کل درآمد شهرداری نیز، موفق شده در بحث دریافت عوارض خودرو، این مقدار را تا سقف ۵میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان افزایش دهد که نسبت به مبلغ وصول شده در سال گذشته که حدود یک و نیم میلیارد تومان بود، پیشرفت چشمگیری داشته است.
وی درپایان با قدردانی از همت شهرداران مناطق در زمینه تحقق بودجه سال ۹۵، اظهار امیدواری کرد سال آینده نیز نقدینگی به روال جاری محقق شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.