کد خبر : 6191
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 فروردین 1396 - 7:51

شمارش معکوس برای اتمام مهم‌ترین پروژه فرهنگی کلان‌شهر تبریز

شمارش معکوس برای اتمام مهم‌ترین پروژه فرهنگی کلان‌شهر تبریز

شهردار تبریز از مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز بازدید کرده و در جریان آخرین مراحل عمرانی این پروژه قرار گرفت.

 دکتر صادق نجفی با اظهار رضایت از پیشرفت این مجموعه فرهنگی، اظهار داشت: روند موجود، نتیجه تلاش‌های مستمر کارگران و عوامل فنی و اجرایی در سخت‌ترین شرایط زمستان سال گذشته است.

وی اضافه کرد: با ادامه این روند، شمارش معکوس برای اتمام مهم‌ترین پروژه فرهنگی کلان‌شهر تبریز در سه دهه اخیر آغاز شده است؛ مصمم هستیم این مجموعه کم‌نظیر را به عنوان بزرگترین کانون رویدادهای هنری و فرهنگی شمال‌غرب، در حداقل زمان به بهره برداری برسانیم.

شهردار تبریز استفاده از ظرفیت‌ صنایع بومی ساختمانی را از شاخص‌های مهم این پروژه خواند و افزود: خرسندیم که مباحث اقتصاد مقاومتی در این پروژه نفیس و ماندگار، به صورت عملیاتی نهادینه و اجرا شده است.

دکتر نجفی اظهار داشت: مرکز همایش‌های بین‌المللی، از نخستین روزهای آغاز، در نقش فیروزه پروژه‌های عمرانی کلان‌شهر تبریز، تعریف شده و همگام با احیای مجموعه تاریخی مقبره‌الشعرا، نیاز قدیمی کلان‌شهر تبریز را به زیرساخت‌های فرهنگی مدرن و مجهز، بر طرف خواهد کرد.

وی به تاثیر پروژه در شهرک تازه‌تاسیس خاوران اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و خدماتی در این شهرک،با توجه به نقش پذیرنده مجموعه در جذب فرصت‌های میزبانی ملی و بین‌المللی، با سرعت بیشتری تداوم خواهد بخشید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.