کد خبر : 6209
تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1396 - 6:29

تدارک ویژه شهرداری تبریز برای ایجاد بسترهای تبلیغات شکیل و منسجم انتخابات

تدارک ویژه شهرداری تبریز برای ایجاد بسترهای تبلیغات شکیل و منسجم انتخابات

آی نیوز- دکتر نجفی از تدارک شهرداری تبریز برای ایجاد بسترهای تبلیغات شکیل و منسجم در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری و شورای اسلامی شهر خبر داد.

شهردار تبریز با اعلام این خبر یادآور شد: شهرداری تبریز با تجربه ارزشمندی که در جریان انتخابات مجلس دهم کسب کرد، در آستانه انتخابات پیش‌رو نیز با نظر مثبت فرمانداری محترم، امکان تبلیغات شایسته و شکیل برای نامزدهای محترم هر دو انتخابات را فراهم کرده است؛ در این راستا، با تلاش‌های صورت‌گرفته توسط سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، صفحات عمودی لازم  ویژه نصب پوسترهای تبلیغاتی نامزدان انتخابات، در سطح شهر نصب کرده است.
وی با اشاره به برخی ملاحظات زیست‌محیطی در ایجاد این بستر گفت: امکانات تبلیغاتی نصب‌شده در سطح شهر، با استفاده از اقلام تبلیغاتی باطله و بنرهای تاریخ‌گذشته طراحی شده و از این لحاظ، نقش چشمگیری در کاهش هزینه‌های اجرایی و پیامدهای زیست‌محیطی آن خواهد داشت.
شهردار تبریز با تاکید بر استفاده بهینه داوطلبان از امکانات تبلیغاتی ارائه‌شده در سطح شهر اظهار داشت: با توجه به تدارکی که شهرداری تبریز از هفته‌ها پیش برای آراستگی و زیبایی بهار شهر اجرا کرده، از کلیه داوطلبان محترم انتظار می‌رود با توجیه عوامل تبلیغاتی خود، مانع از بروز آشفتگی‌های بصری و نازیبایی در سطح شهر شوند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.