کد خبر : 621
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1392 - 16:46

آهور: مرکز پژوهش های شورا و شهرداری احیا می شود

آهور: مرکز پژوهش های شورا و شهرداری احیا می شود

 آی نیوز – یک عضو شورای چهارم شهر تبریز گفت: فعالیت دوباره مرکز پژوهش های شورای شهر تبریز انتظاری است که بیشتر جامعه تحصیل کرده و نخبه از ما دارند.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،دکتر ایران آهور با اشاره به انتظاراتی که خود را مؤظف به برآورده کردن آن ها می داند، افزود: فعالیت دوباره مرکز پژوهش های شورای شهر تبریز انتظاری است که بیشتر جامعه تحصیل کرده و نخبه از ما دارند و متاسفانه در سال های گذشته این مرکز غیر فعال مانده است و ما در دور چهارم تاکید بیشتری بر فعال بودن این مرکز داریم و تاکید داریم تا نام این مرکز را به «مرکز پژوهش های شورا و شهرداری» تغییر دهیم .
وی افزود:احیای مرکز پژوهش برای پیشبرد عملی و مطالعه شده کار های اجرایی و تولید علم از سیاستهای کلان کشور است که رهبری به آن تاکید ویژه دارند و در جهت یکپارچگی و نظارت اصولی احیایی مرکز پژوهش های شورا و شهرداری تبریز ضروری به نظر می رسد .
ایران آهور افزود: با توجه به اینکه تعداد اعضای شورا در دوره چهارم افزایش یافته است نمایندگانی از اقشار مختلف جامعه در این مجموعه حضور یافته اند و هر طیفی متناسب با عقیده و ارتباطی که دارند، افراد خاصی را انتخاب کرده اند و اعضا نیز باید به تک تک آراء اهمیت قائل شده و تا حد توان در برآورده کردن آن ها بکوشند .
وی ادامه داد: برای توجه بیشتر به انتظارات رای دهندگان کمیسیون های تخصصی در شورا راه اندازی و سعی شده است به هر موضوعی نگاه تخصصی داشته باشیم و در ادامه نیز طرح نظرخواهی از مردم را نیز باید انجام دهیم و میزان موفقیت را در جلب رضایت مردم ارزیابی کنیم

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.