کد خبر : 6213
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 2:10

دولت با اجرای مدیریت واحد شهری از ظرفیت شهرداری‌ها استفاده کند

دولت با اجرای مدیریت واحد شهری از ظرفیت شهرداری‌ها استفاده کند

 شهردار تبریز گفت: امروز شهرداری‌ها امکانات فراوانی دارند اما متأسفانه دولت‌ها از آن غافل شده‌اند در حالی که دولت می‌تواند با مدیریت واحد شهری از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

 دکتر صادق نجفی در نشست هم‌اندیشی روسای شوراهای اسلامی و شهرداران کلان‌شهرهای کشور که در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروز چالش‌های بزرگی برای شوراهای شهر و شهرداری‌ها در کلان‌شهرها وجود دارد.

وی افزود: امروز شوراهای شهر و شهرداری‌ها به دنبال خدمات‌رسانی بیشتر به شهروندان هستند اما باید مورد توجه بیشتری از سوی دولت‌ها قرار گیرند.

دکتر نجفی بیان کرد: امروز شهرداری‌ها نقش مهمی در اشتغال در شهرها دارند به گونه‌ای که امروز برای نمونه ۱۳ هزار نفر در شهرداری تبریز در حال فعالیت هستند و ۳۲۰۰ نفر کارگر در پروژه‌های شهری فعالیت دارند.

شهردار تبریز ادامه داد: امروز دولت‌ها در کلان‌شهرها پروژه‌ای ندارند البته این موضوع با توجه اقدامات قابل توجه شهرداری‌ها در کلان‌شهرها دور از انتظار نیز نیست.

وی تصریح کرد: امروز برای حل مشکلات کلان‌شهرها باید شورایی متشکل از شورای عالی استان‌ها، نمایندگان شوراها، نمایندگان مجلس و نمایندگان شهرداری تشکیل شود و با برگزاری جلسات با روسای سه قوه می‌توانیم شاهد حل معضلات مردم باشیم.

دکتر صادق نجفی عنوان کرد: امروز شهرداری‌ها امکانات فراوانی دارند اما متأسفانه دولت‌ها از آن غافل شده‌اند در حالی که دولت می‌تواند با مدیریت واحد شهری از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.