کد خبر : 6217
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 - 2:28

تداوم عملیات اجرایی احداث هفت پارک محله‌ای جدید

تداوم عملیات اجرایی احداث هفت پارک محله‌ای جدید

آی نیوز- شهردار منطقه چهار تبریز از استمرار عملیات اجرایی هفت پارک محله ای جدید با هدف توسعه فضاهای سبز خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر، افزود: یکی از اقدامات این شهرداری در جهت افزایش سرانه فضای سبز، احداث پارک های محله ای است که در حال حاضر هفت پارک محله ای جدید در سطح حوزه منطقه ۴ در حال احداث است.
شهردار منطقه چهار عنوان کرد: پارک های محله ای برای ارتقای شرایط زیست محیطی و فراهم کردن محیط های شاداب برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت شهروندان اهمیت زیادی دارد.
امجدی اظهارداشت: هفت پارک محله ای جدید در تقاطع دامپزشکی و خیابان ورزش، بلوار شهیدان ذاکر روبروی سبزه میدان، خیابان حجتی پشت آپارتمان های کاج، حکم آباد کوی بهشتی، خیابان انقلاب پشت میدان مشعل، آخر خیابان اره گر و میدان آذربایجان مسیر کانال خلیل آباد احداث می شود.
وی  با بیان اینکه ورزش نقش بسزایی در ایجاد روحیه نشاط و شادابی و به تبع آن آرامش در زندگی شهروندان دارد، گفت: در این پارک دستگاه‌های  ورزشی نیز نصب خواهد شد.
امجدی با تاکید بر رونق پارک های محله ای و بوستان ها، بیان کرد: توسعه فضاهای سبز شهری از برنامه های اصلی شهرداری منطقه چهارب است و امیدواریم با تلاش های همسو در رشد، توسعه و افزایش سرانه فضای سبز و امکانات رفاهی برای شهروندان گام برداریم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.