کد خبر : 623
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1392 - 16:56

ششگلانی: ترویج ورزش با برنامه ریزی صحیح امکان پذیر است

ششگلانی: ترویج ورزش با برنامه ریزی صحیح امکان پذیر است

 

 

 

آی نیوز – تامین زیرساخت های ورزشی، توجه به ورزش همگانی و ورود شهرداری و شورا به ورزش قهرمانی و حرفه ای، اصلی ترین خواسته آن های جامعه ورزشی شهر تبریز است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، جواد ششگلانی با اشاره به فعالیت گروهها و اقشار مختلف در جریان انتخاب اعضای شورای شهر افزود: اعضای شورا توسط اقشار و وابستگی جناحی انتخاب نشده اند و اگر این موضوع هم وجود داشته باشد فقط درصد کمی تاثیرگذار خواهد بود. برای مثال انتخاب بنده تنها از سوی درصد کمی از فوتبال دوستان بوده است و بقیه آراء متعلق به عموم مردم است و اعضای شورا انتخاب عموم شهروندان هستند و باید به انتظار و خواسته تمامی شهروندان توجه کنیم.
وی اظهار کرد: طبیعی است که به واسطه فعالیت در حوزه ورزش با اهالی ورزش و ورزشکاران آشنایی داشتم و قبل از انتخابات نیز آن ها انتظارات خود را به ما رساندند و ما هم تا جایی که در حیطه وظایف شورا است، اقدام خواهیم کرد.
وی در تبیین انتظارات جامعه ورزشی گفت: حضور شهرداری در ترویج ورزش با برنامه ریزی صحیح امکان پذیر است البته در شورای سوم نیز تا حدودی به این اهداف نایل شدیم و اکنون نیز فعالیت برای تحقق مطالبات باقی مانده ادامه دارد اما باید توجه داشت که شورا و شهرداری فقط تا حدودی می تواند از ورزش حمایت کند و باقی اقدامات به عهده سازمان ورزش و جوانان است.
ششگلانی بودجه مورد نظر را برای تامین زیرساخت های ورزشی کافی دانسته و گفت: شهرداری تبریز بودجه این بخش را مشخص کرده است و به نظر کافی می رسد از این رو در ادامه و با برنامه ریزی صحیح می توان حضور شهرداری را در ترویج رشته های مختلف ورزشی پررنگ تر کرد.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.