کد خبر : 6232
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 فروردین 1396 - 3:19

اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری تبریز به مناسبت سال نو

اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری تبریز به مناسبت سال نو

آی نیوز-  مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، اقدامات این سازمان را به مناسبت سال نو تشریح کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، اقدامات این سازمان را به مناسبت سال نو تشریح کرد.
به گزارش شهریار، رضا خلیلی با اشاره به بخشی از این اقدامات گفت: سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، با اجرای عملیات نورپردازی و آذین بندی های نورى در میادین اصلی و قسمت های مختلفی از شهر، فضاهای عمومى را براى ایام نوروز آماده کرده است.

وى ادامه داد: این اقدام در راستای بهره گیری از ظرفیتهای شبانه شهر و افزایش جلوه های بصری در مناطق گردشگری تبریز انجام گرفته است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز، ادامه داد: نصب سفره های هفت سین در ایام نوروز از جمله اقداماتی است که با هدف ایجاد زیبایی در مبلمان شهری، ایجاد نشاط و در راستای استقبال از سال نو انجام یافته است. همچنین المان های مناسبتی نیز در کنار تخم مرغ های نوروزی برای ایجاد حال و هوایی مناسب با بهار در تعدادی از معابر اصلی و تقاطع ها جانمایی و نصب شده است.

خلیلی اضافه کرد: نصب سفره های هفت سین، از سویی دیگر موجب تقویت سنت ها و آداب و رسوم کهن ایرانی صورت مى گیرد که سازمان زیباسازی با تأسی از همین مهم، سفره های هفت سین زیبایی را در میادین اصلی و برخی از نقاط گردشگر پذیرشهر و از جمله در بازار مظفریه تبریز و در برنامه پرمخاطب تلویزیونی تبریز تدارک دیده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز با بیان مکان یابی برای آثار سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تبریز متذکرشد: با قرار دادن این مجسمه ها به عنوان ذخیره هنری شهر در جاده هنر و سلامت پارک ایل گلی پتانسیل های گردشگری تبریز از این منظر نیز تقویت و مکانی برای رجوع میهمانان ، مسافران هنردوست ایجاد خواهدشد.

وى، همچنین متذکر شد: به همراه نصب بنر و  اعلانات خوشامدگویی و تبریک عیدنوروز، این سازمان بنرهایی را با پیام شعارسال مقام معظم رهبری، در سازه ها، لایت باکس ها و پیشانی پلها نصب کرده است.
وى در پایان اظهار امیدواری کرد تعطیلات نوروزبراى مسافران و شهروندان تبریزی، خاطرات خوشی به همراه داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.