کد خبر : 6235
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردین 1396 - 3:29

فعالیت شهرداری در ایام نوروز به تبریز نشاط دو چندان داده است / ضرورت جذب گردشگر و توریست به داخل کشور

فعالیت شهرداری در ایام نوروز به تبریز نشاط دو چندان داده است / ضرورت جذب گردشگر و توریست به داخل کشور

آی نیوز-  نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با اشاره به اینکه اقدامات شهرداری تبریز نشاط دو چندانی در ایام نوروز در تبریز ایجاد کرده است بر ضرورت جذب توریست و گردشگر خارجی به کشور تاکید کرد.

 شهاب الدین بیمقدار در بازدید از موزه شهر، فعالیتها و نمایشگاههای گردشگری، صنایع دستی و سوغات شهرداری تبریز در نوروز ١٣٩۶ گفت: نمایشگاههایی که بواسطه تلاش شهرداری در شهر ایجاد شده مورد استقبال شهروندان و گردشگران قرار گرفته است و ضمن تقدیر از این زحمات امیدواریم بتوانیم برای ۲۰۱۸ که تبریز پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی خواهد بود دست به دست هم داده و برای این رویداد بزرگ آماده شویم.

بیمقدار با تبریک سال نو اظهار داشت: در خصوص شعار سال جدید « تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی» گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و اجرایی کردن شعار سال به نظرم گردشگری در خصوص تحقق این شعار نقش بسیار بالایی می تواند داشته باشد.

وی افزود: همه باید برای تحقق شعار سال و رفع معضل بیکاری فعالیت کنیم. در مجلس شورای اسلامی و تبصره های بودجه راهکارهایی آمده است. طرحی آماده کردیم که فارغ التحصیلان بیکار با راه اندازی تعاونی ها وام های سوبسیددار گرفته و باعث ایجاد اشتغال شوند.

شهاب الدین بیمقدار با درخواست از شرکت های و موسسات گردشگر در خصوص جذب توریست به داخل کشور گفت: شرکت های توریستی و گردشگری تنها به فکر بردن توریست به کشورهای دیگر نباشند و در کنار آن و همطراز با آن به فکر جذب و آوردن توریست به داخل کشور نیز باشند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در پایان سخنانش باتقدیر از سازمان توسعه گردشگری در خصوص تبریز ۲۱۰۸ گفت: در کنار اینکه شهرداری و سایر ارگان ها برای تبریز ۲۰۱۸آماده می شوند باید مردم نیز پای کار بیایند و بیش از پیش برای استقبال از این رویداد مهم آماده شویم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.