کد خبر : 6289
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 - 2:35

آغاز عملیات عمرانی پروژه بزرگ پارک هیجان در شهرک اندیشه

آغاز عملیات عمرانی پروژه بزرگ پارک هیجان در شهرک اندیشه

 شهردار منطقه ۷ تبریز از آغاز عملیات عمرانی پروژه بزرگ پارک هیجان در شهرک اندیشه خبر داد و گفت: احداث این مجموعه تفریحی و ورزشی جزو پروژه های مهم شهری است که در ایجاد نشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان نقش مهمی خواهد داشت.

 علی فرخی افزود: در راستای استفاده از پتانسیل‌های منطقه، عملیات عمرانی پروژه بزرگ پارک هیجان در شهرک اندیشه، در قالب پروژه مشارکتی، آغاز شده است.
 فرخی با بیان این‌که این پروژه دارای ۱۵ هزار مترمربع مساحت است، اظهار داشت: در این مجموعه  پیست دوچرخه سواری ، صخره نوردی ، سالتو ترامپولین، پاتیناژ، طناب ماجراجویی و استخر تفریحی در نظر گرفته شده است .
 وی خاطرنشان کرد: احداث این مجموعه تفریحی و ورزشی جزو یکی از پروژه های مهم شهری در جهت پر کردن اوقات فراغت شهروندان خواهد بود.
 شهردار منطقه تصریح کرد:  تلاش داریم با  مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی شاهد ارائه خدمات جدید رفاهی برای شهروندان و همشهریان عزیز باشیم.
 وی با اشاره به جایگاه بخش خصوصی در اجرای پروژه های مختلف شهری گفت:  برای تحقق اهداف عمران و توسعه شهر، نیازمند حضور تاثیرگذار سرمایه گذاران هستیم. شهرداری در رویکردهای سرمایه گذاری، به دنبال سود نیست. بلکه سود خود را در توسعه و زیبایی شهر دانسته و بر این مبنا حاضر است حمایت از بحث سرمایه گذاری را مورد توجه قرار دهد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.