کد خبر : 6306
تاریخ انتشار : شنبه 30 اردیبهشت 1396 - 10:46

ارمغان اصلی «۲۹ اردیبهشت» پیروزی ملت ایران و سربلندی کشور است

ارمغان اصلی «۲۹ اردیبهشت» پیروزی ملت ایران و سربلندی کشور است

آی نیوز-  شهردار تبریز با صدور پیامی، از حضور گسترده و پرشور شهروندان در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قدردانی کرد.

 دکتر صادق نجفی در پیام صادره خاطرنشان کرده است:  صفوف آگاه و مصمم ملت ایران، در پای صندوق‌های رای‌گیری، بار دیگر، مهر تائیدی درخشان، بر حقانیت و موفقیت الگوی مترقی مردم‌سالاری دینی زد؛ ارمغان اصلی این حماسه، پیروزی ملت ایران و سربلندی کشور در مجامع جهانی است.
وی در ادامه با اشاره به مشارکت بالای شهروندان تبریزی اظهار داشته است: مردم ولایتمدار تبریز، بیست‌و‌نهم اردیبهشت۹۶، مانند همیشه در لبیک‌گویی به رهنمود مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت حضور عزتمند در انتخابات، پیشی گرفته و شاخصه بصیرت و زمان‌شناسی خود را در باشکوه‌ترین وجه ممکن، به معرض نمایش گذاشتند.
شهردار تبریز در بخش دیگری از این پیام با تبریک موفقیت دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور منتخب در انتخابات ریاست‌جمهوری، متذکر شده است: این توفیق، نوید استمرار همدلی و همزبانی بین دولت و مدیریت شهری کشور برای تداوم پیشرفت‌های توسعه‌محور است.
در ادامه این پیام، با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر، آمده است: تقارن دو انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر، فرصت مهمی است که باید صرف تقویت هم‌‌گرایی بین دولت و بخش‌های مدیریتی شهری شود.
شهردار تبریز در پایان با تقدیر از حضور پرشور شهروندان در خلق حماسه ‌کم‌نظیر ۲۹ اردیبهشت، تاکید کرده است: این حماسه غرور‌آفرین، که از میراث ارزنده و جاودانه امام راحل(ره) است، پشتوانه حرکت بالنده کشور در مسیر افق‌های درخشان بوده و جلوه‌های آگاهی و صلابت ملی کشورمان را در جای‌جای جهان، منعکس خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.