کد خبر : 632
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1392 - 17:34

جلسات شورا بر مبنای آئین نامه هیئت وزیران اداره خواهد شد

جلسات شورا بر مبنای آئین نامه هیئت وزیران اداره خواهد شد

آی نیوز – رئیس شورای شهر تبریز: بعد از این بر مبنای آئین نامه مصوب هیئت وزیران پیش خواهیم رفت و جلسات را مدیریت خواهیم کرد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، دکتر شهرام دبیری درباره نحوه مدیریت جلسات شورا گفت: بعد از این بر مبنای آئین نامه هیئت وزیران جلسات را اداره خواهیم کرد. وی افزود: در جلسه دیروز شورای شهر طبق آئین نامه و زمانبندی پیش رفتیم ولی به دلیل اینکه سوالات اعضای شورای شهر از مدیر عامل مترو زیاد بود نتوانستیم به بررسی لوایح بپردازیم.
رئیس شورای شهر درباره روند بودجه نویسی و بررسی لایحه بودجه گفت: در موضوع بودجه ابتدا شهرداری باید لایحه تعرفه عوارض محلی را به شورا ارائه کند و بعد از تصویب این لایحه کار بررسی لایحه بودجه را آغاز خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه قبل از شروع بررسی بودجه در صحن شورا، کارهای کارشناسی بودجه انجام خواهد شد گفت: در مدت زمان کوتاهی قطعا کار بررسی و تصویب بودجه انجام خواهد شد.
دبیری با اشاره به اینکه جلسه قبلی شورا تنها به دلیل ازدیاد سوالات نمایندگان باعث شد تا به لوایح نرسیم گفت: آئین نامه مصوب هیئت وزیران تکثیر و در اختیار اعضا قرار گرفته است و بر همین اساس روز سه شنبه جلسه فوق العاده خواهیم داشت تا تمام لوایح باقی مانده را بررسی کنیم.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.