کد خبر : 635
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1392 - 17:46

ترسیم و ابلاغ سیاست های راهبردی شهرداری

ترسیم و ابلاغ سیاست های راهبردی شهرداری

 آی نیوز – شهردار تبریز سیاست های راهبردی و سرفصل های عملکردی شهرداری در سطح مدیران ستادی و اجرایی این مجموعه را ترسیم و ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز دکتر نجفی در نشست معاونین و شهرداران مناطق با تأکید بر لزوم حرکت مدیران این مجموعه بر مبنای برنامه های یک ساله و نیز برنامه پنج ساله مصوب ، تبعیت از این سیاست را زمینه ساز نهادینه  شدن مدیریت برنامه محور در بدنه شهرداری دانست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به معاونین شهرداری و شهرداران مناطق با اشاره به سیاست های راهبردی مورد نظر در اداره شهر و ارایه خدمات به شهر و شهروندان خاطرنشان کرد: بسترسازی مناسب برای توسعه مناطق ، ارایه خدمات بهینه به شهروندان ، تعامل با اعضای شورای اسلامی شهر ، پرهیز از ریخت و پاش و توجه به مدیریت درآمد و هزینه ، جلوگیری از اجرای پروژه های غیر ضروری ، اولویت دهی طرح ها و تسریع در اجرای پروژه های در دست اجرا ، توجه به اصل آرامش و آسایش شهروندان ، برنامه ریزی برای ترمیم حفاری های سطح شهر ، تلاش برای جذب حداکثری سرمایه گذاری بخش خصوصی ، حاکمیت مدیریت برنامه محور در اداره شهر ، توجه به طراحی و اجرای پروژه های زیربنایی ، راه اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی در مناطق و مدیریت هدفمند بحران در مواقع اضطراری از مهم ترین سیسات ها و برنامه هایی است که باید در دستور کار این مجموعه قرار گیرد.
دکتر نجفی در عین حال افزود: با تفویض بخشی از اختیارات شهردار تبریز به شهرداران مناطق و نیز ترسیم این سیاست ها ، از این پس شهرداران مناطق با قدرت و اختیارات بیشتری فعالیت خواهند کرد.
شهردار تبریز در خاتمه تحقق و موفقیت برنامه های ابلاغی را در گرو همکاری و تلاش همه جانبه مدیران شهرداری دانست و بر لزوم عملیاتی کردن این برنامه ها تأکید کرد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.