کد خبر : 6357
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 3:46

افزایش سقف کمک هزینه های معیشتی در راستای طرح یکسان سازی کارکنان شهرداری از سال

افزایش سقف کمک هزینه های معیشتی در راستای طرح یکسان سازی کارکنان شهرداری از سال

عضو شورای اسلامی شهر تبریز اصلاح و تصویب تبصره های دائمی لایحه بودجه سال ۹۶ شهرداری تبریز در مورد حقوق و مزایای کارکنان شهرداری تبریز را نقطه عطف جلسه شورا دانست و گفت: شفافیت تقنینی در بهبود معیشتی کارکنان در تحقق و تسهیل آن نقش بسزای را از حیث بروکراسی اداری ایفا می کند.

 اسماعیل چمنی اظهار داشت: کارکنان طرف قرارداد کار معین، تامین نیرو و حجمی به لحاظ میزان حقوق و مزایا در یک ردیف بودجه مورد مصوب شورا قرار گرفته اند.
وی با اشاره به جزئیات تبصره های دائمی همسان سازی حقوق و مزایای کارکنان شهرداری مصوب در بودجه سال ۹۶ افزود: افزایش میزان کمک هزینه های معیشتی و رفاهی در سال آینده به طور یکسان برای کارکنان به تصویب اعضای شورا رسیده است.
رییس کمیسیون سرمایه گذاری و مشارکت مردمی شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: طبق لایحه مصوب کمک هزینه معیشتی کارکنان به طور ماهانه در سال آینده از ۱۵۰ هزار تومان به ۲۰۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت.
اسماعیل چمنی با اعلام تعدیل شرط سابقه کار بیش از ۵ سال، گفت: از ابتدای سال ۹۶ کارکنان شهرداری با دوسال سابقه کار می توانند از کمک هزینه خرید مسکن یا تخفیف عوارض شهرداری تا سقف ۱۰ میلیون تومان بهره مند شوند.
این عضو شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: خدمات رفاهی معیشتی تا پایان سال ۹۵ برای کارکنان طرف قرارداد رسمی و بیمه ای شامل می شد و از سال آینده قراداد های کار معهین تامین نیرو و حجمی نیز می توانند با سابقه ۲ سال از این خدمات بهره مند شوند.
اسماعیل چمنی عنوان کرد: افزایش سقف کمک هزینه های درمانی از ۶ میلیون تومان به ۱۰ میلیون تومان با پرداخت ۱۰۰ درصد کمک هزینه های بستری در بیمارستان های دولتی و ۸۰ درصد بیمارستانهای غیر دولتی از دیگر مصوبات رفاهی بودجه سال ۹۶ است.
وی گفت: کمک هزینه برای بیماری های صعب العلاج برای از ۵۰ نفر به ۱۰۰ نفر از کارکنان افزایش یافته و مصوب شده است کارکنان تا سقف ۲۰ میلیون تومان بتوانند کمک هزینه بگیرند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه به شهرداری تبریز اجازه داده شده است در راستای یکسان سازی حقوق و مزایای کارکنان شرکت های تنظیف، فضای سبز و تامین نیرو افزود: شهرداری تبریز با همکاری سازمان تامین اجتماعی کلیه خدمات بیمه ای عمر و حوادث را برای کارکنان ارائه دهد.
چمنی خاطر نشان کرد: از سال اینده علاوه بر خدمات درمانی مرکز امام رضا(ع) ، زائر سرای واقع در مشهد مقدس که در مالکیت شهرداری تبریز است به تمامی طرف های قرارداد شرکتی، تامین نیرو، کارمعین، بیمه ای و رسمی ارائه خدمات خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.