کد خبر : 6358
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 اسفند 1395 - 3:59

حضور مسئولانه شهرداری تبریز در متن برنامه‌های گردشگری تحسین‌برانگیز است

حضور مسئولانه شهرداری تبریز در متن برنامه‌های گردشگری تحسین‌برانگیز است

آی نیوز-  رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کشور، با اشاره به این‌که تبریز ۲۰۱۸، یک فرصت مهم و کم‌نظیر ملی است، گفت: این عنوان مهم، باید به نقطه آغازی برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان تبدیل شود.

محسن مهرعلیزاده در غرفه تبریز در نمایشگاه گردشگری برلین، حضور یافته و ضمن بازدید از طرح‌های ارائه‌شده در این غرفه، بر لزوم توسعه زمینه‌های تعامل و همکاری در اجرای برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ تاکید کرد.

وی با بیان این‌که تبریز ۲۰۱۸، منحصر به محدوده محلی و استانی نیست، گفت: این عنوان مهم در صورت زمینه‌سازی‌های حاکمیتی و ملی می‌تواند در افق گردشگری کشور تاثیرگذار باشد؛ لازمه این امر نیز، پیگیری مسئولان و نمایندگان استانی است.

مهرعلیزاده با بیان این‌که شهرداری تبریز، حضوری مسئولانه در متن گردشگری شهر دارد، گفت: اقدامات مدیریت شهری تبریز، در تقویت زیرساخت‌های گردشگری و معرفی جاذبه‌های فرهنگی، طبیعی و تاریخی شهر تحسین‌برانگیز است.

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کشور، متذکر شد: اتاق بازرگانی، با توجه به پیشینه اقتصادی تبریز و آذربایجان‌شرقی و همچنین قابلیت‌های تجاری حوزه گردشگری، مصمم به حمایت از مسیر گردشگری تبریز و همکاری‌های اجرایی است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.