کد خبر : 6365
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 4:29

حضور انجمن دوستی ایران و فرانسه در برنامه های گردشگری تبریز ۲۰۱۸

حضور انجمن دوستی ایران و فرانسه در برنامه های گردشگری تبریز ۲۰۱۸

شهردار تبریز با رئیس حضور انجمن دوستی ایران و فرانسه دیدار کرده و از آمادگی تبریز برای تاسیس دفتر نمایندگی انجمن دوستی ایران و فرانسه در تبریز خبر داد.

 دکتر صادق نجفی در این دیدار با رئیس انجمن دوستی ایران و فرانسه، گفت: ارتباطات ایران و فرانسه در صورت بهره‌گیری از مزیت های تبریز ۲۰۱۸ می تواند تقویت شود.

وی ادامه داد:  تاسیس دفتر نمایندگی انجمن دوستی ایران و فرانسه  می تواند بسترهای این همکاری را فراهم کند.

رئیس انجمن دوستی ایران و فرانسه نیز در این دیدار گفت: عنوان «تبریز» به عنوان  یکی از موضوعات مهم و محوری در مباحث گردشگری تبدیل شده و در آستانه سال جدید، بستر مناسبی برای ارتقای برنامه‌های گردشگری این شهر فراهم آمده است.

سهراب فتوحی  با تاکید بر این‌که شهری به قدمت تبریز، با برخورداری از مواهب فرهنگی، تاریخی و اکوتوریسم قوی، باید جایگاه گردشگری خود را تقویت کند، اضافه کرد: نگاه کلی به برنامه‌های اجرایی و محتوایی این شهر نشان‌ می‌دهد که مسئولان و شهروندان این شهر، مصمم به تقویت این جایگاه هستند.

وی با اشاره به رویداد گردشگری تبریز ۲۰۱۸ یادآورشد:  برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸، با توجه به پیشینه تاریخی و جغرافیای خاص این شهر، اتفاق مهمی در عرصه ملی به شمار می‌رود و می‌تواند مراودات فرهنگی را در ارتباطات بین‌المللی کشورمان افزایش دهد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.