کد خبر : 6399
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 خرداد 1396 - 3:45

عملیات عمرانی بخش‌های داخلی پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی، در مراحل تکمیلی

عملیات عمرانی بخش‌های داخلی پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی، در مراحل تکمیلی

آی نیوز-  شهردار منطقه ۹ تبریز با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز گفت: پروژه، در بخش‌های نما و بدنه‌سازی، به پایان رسیده و هم‌اکنون طراحی و فضاسازی داخلی پروژه در مرحله تکمیلی است.

حمید شاهوردی در جریان بازدید شهردار تبریز از پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز با بیان این مطلب خاطرنشان کرد:  احداث مرکز همایش های بین المللی تبریز در وسعت ۱۰ هزار مترمربع و زیر بنای ۲۳ هزار متر مربع، این پروژه را به یکی از اقدامات کم‌نظیر و ماندگار در مسیر توسعه و عمران کلان‌شهر تبریز تبدیل کرده‌است.

وی اضافه کرد: پروژه دارای یک سالن اصلی به ظرفیت ۱هزارو ۵۰۰ نفر، چهار سالن فرعی شامل کلاسهای آموزشی، سالن تمرین ویژه، رستوران به ظرفیت ۷۰۰ نفر و پارکینگ به ظرفیت ۷۰۰ دستگاه خودرو است.

شاهوردی با بیان این‌که مجموعه‌های تجاری، رفاهی و خدماتی پیرامون پروژه، در خدمت اهداف فرهنگی و گردشگری آن فعال خواهند بود، یادآور شد: پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز تا کنون هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در پی داشته که این رقم، با حساب هزینه احداث مجموعه‌های پیرامون، به حدود ۸۰ میلیارد تومان می‌رسد.

شهردار منطقه ۹ با اشاره به این‌که این منطقه تمام تلاش خود را صرف پیشرفت پروژه کرده‌است، گفت: رعایت دقیق اصول فنی و ایمنی، استفاده از ظرفیت صنایع ساختمانی بومی استان، صرفه‌جویی در هزینه اجرا و عدم تعطیلی پروژه حتی در سردترین روزهای سال، چهار شاخص مهم در اجرای پروژه مرکز همایش‌های بین‌المللی تبریز بوده‌است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.