کد خبر : 6414
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1396 - 3:17

تحقق برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ در گرو همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها

تحقق برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸ در گرو همکاری و هم افزایی دستگاه‌ها

آی نیوز- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی گفت: تحقق برنامه‌های تدوین‌ شده برای تبریز ۲۰۱۸ در گرو همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌‌های اجرایی است.

مرتضی آبدار در این خصوص اظهار کرد: دبیرخانه استانی این رویداد با برگزاری ساعت‌ها کار کارشناسی در طول سال گذشته تمامی برنامه‌ها، پروژه‌ها و ردیف‌های مورد نیاز اعتباری را احصاء و به ستاد ملی ارائه نموده است و اکنون نوبت دستگاه هاست تا در جهت اجرایی کردن برنامه‌های پیشنهادی و جذب اعتبارات تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

  آبدار تشریح کرد: با توجه گستردگی برنامه ریزی صورت گرفته، نیاز است ضمن ارتباط دوسویه و مداوم بخش‌های زیرمجموعه ستاد ملی و استانی، همکاری گسترده‌ای در سطح کشور شکل بگیرد تا ظرفیت‌های گردشگری این شهر به نحو احسنت به جهان اسلام و دنیا معرفی شود.

  وی بیان کرد: با تلاش استاندار و نمایندگان محترم استان در مجلس و نظر ویژه معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بودجه ۹ ۷ ردیف ویژه ای برای این فرصت بین‌المللی در نظر گرفته خواهد شد تا پروژه‌های مربوط به تبریز ۲۰۱۸ در سطح استان از سوی دستگاه‌ها اجرا شود و همچنین براساس پیشنهاد استاندار، وزارتخانه ها و سازمان ها مکلف شده اند تا برنامه ها و مراسم ملی و بین المللی خود را در تبریز برگزار کنند.

  مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: سال ۲۰۱۸ نقطه شروع در راستای معرفی جنبه‌های مختلف فرهنگ، تاریخ و هویت کهن شهر تبریز و کل آذربایجان‌شرقی است و با هدف گذاری صورت گرفته و تحقق پروژه ها و برنامه ها تا سال ۱۴۰۰ شاهد جهش خوبی در حوزه گردشگری استان خواهیم بود .

  وی گفت: طرح‌ها و پروژه‌های اجرایی ۳۰ درصد پازل توسعه گردشگری استان را شکل می‌دهند و تکمیل ۷۰ درصد این پازل با حضور و مشارکت مردم، بخش خصوصی و آمادگی کامل آنان برای میزبانی از گردشگران رقم خواهد خورد .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.