کد خبر : 6429
تاریخ انتشار : پنجشنبه 22 تیر 1396 - 2:04

ثبات مدیریت شهری، از دستاوردهای مهم شورای شهر تبریز است

ثبات مدیریت شهری، از دستاوردهای مهم شورای شهر تبریز است

آی نیوز-  رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ثبات مدیریت شهری را از دستاوردهای مهم شورای شهر تبریز در دو دوره اخیر شورا دانست.

 شهرام دبیری در پنجاه و هشتمین اجلاس مجمع مشورتی شورای مراکز استان های کشور با اعلام این مطلب اظهار داشت: تبریز در طول ۱۲ سال گذشته ۲ شهردار داشته است و این ثبات مدیریت شهری که نتیجه عملکرد شورای سوم و چهارم بود به نفع تبریز بوده است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: در نتیجه ثبات مدیریتی در شهرداری، در سالهای اخیر شهر تبریز فعالیت های اثربخش و ماندگار گسترده ای در بخش های مختلف صورت گرفته است. تبریز الان شهری بدون گدا و بدون معتادان متجاهر می باشد که این مهم در نتیجه اهتمام مردم و تعامل و همکاری مسئولان مختلف محقق شده است.

دبیری با اشاره به ضرورت پیگیری و محقق شدن مدیریت واحد شهری در اداره شهرها گفت: متاسفانه در حالی که در برنامه های سوم و چهارم توسعه بر مدیریت واحد شهری تاکید شده بود در برنامه پنجم توسعه این مسئله به مدیریت هماهنگ شهر تغییر یافت با این حال در استان ما تعامل و همکاری بسیار خوبی بین دستگاههای مختلف وجود دارد.

دبیری کاهش اختیارات شوراها را یکی از آسیب های جدی وارده به این نهاد عنوان کرد و گفت: در حالی که انتظار از مدیریت شهری و شوراها حرکت به سمت درآمدهای پایدار شهری است اما در عمل محل کسب این درآمد ها در به درستی معلوم نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: شوراهای اسلامی در طول ۴ دوره فعالیت خود در کشور نهادینه شده و در مسیر سیر تکاملی خود به بلوغ رسیده اند.

گفتنی است : تبریز در طول شورای چهارم دو نوبت میزبان اجلاس روسای شوراهای استانها و همچنین روسای شوراهای مراکز استانها بوده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.