کد خبر : 6444
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 3:28

مشکلات و ابهامات طرح شده در اجرای پیاده راه جمهوری رفع شدنی است/ اجرای پیاده راه بعد از رفع مسائل

مشکلات و ابهامات طرح شده در اجرای پیاده راه جمهوری رفع شدنی است/ اجرای پیاده راه بعد از رفع مسائل

آی نیوز- رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: کمیسیون های مختلف شورای اسلامی شهر تبریز مسائل مختلف پیاده راه جمهوری را بررسی می کنند و مشکلات و ابهاماتی که برای اجرای این طرح مطرح می شوند رفع شدنی است.

شهرام دبیری در جلسه صبح روز یکشنبه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ابهام در مسائل ترافیکی، کمک رسانی، بارنداز بازار و مسائلی که برای خرده فروشی و عمده فروشی در بازار بعد از اجرای پیاده راه جمهوری بوجود می آید از مواردی بود که مخالفان اجرای این طرح مطرح می کردند که قطعا اجرای پیاده راه بعد از رفع این مشکلات چهارگانه محقق شدنی است.

وی با اشاره به اینکه بهسازی و زیباسازی بازار تبریز در دو مرحله اجرا خواهد شد افزود: در مرحله اول مناسب سازی و زیباسازی بازار بزرگ تبریز که فرصت بی نظیری برای شهر می باشد جدار سازی و سنگفرش و زیباسازی بازار اجرا می شود و در مرحله دوم اجرای پیاده راه بعد از رفع مشکلات چهارگانه ذکر شده اجرا می شود.

دبیری با اشاره به بررسی لایحه پیاده راه جمهوری در جلسات آینده شورا اظهار امیدواری کرد: انشالله لایحه مورد نظر بعد از بررسی در کمیسیون های مختلف شورا در در صحن مورد طرح و بررسی و نواقص و نگرانی های احتمالی مرتفع خواهد شد قطعا اجرای پیاده راه تربیت منوط به حل مشکلات چهارگانه ذکر شده خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در پایان سخنانش با گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای گفت: روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای فرصت مناسبی برای ترویج خصلت های اخلاقی و پهلوانی در جامعه است.

گفتنی است در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز علیرضا نوای باغبان و ایران آهور به عنوان سخنران پیش از دستور به ایراد نطق پرداختند و همچنین گزارشی از عملکرد مالی شهرداری تبریز و چند لایحه به همراه نامه فرمانداری تبریز مطرح و بررسی شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.