کد خبر : 6472
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 1:49

جهت‌گیری رسانه‌ای «تبریز ۲۰۱۸» با محوریت رسانه‌های معتبر بین‌المللی

جهت‌گیری رسانه‌ای «تبریز ۲۰۱۸» با محوریت رسانه‌های معتبر بین‌المللی

آی نیوز-  مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، مسئولیت‌پذیری تشکل‌های ارتباطی و رسانه‌های بومی را قابل‌تحسین خواند و گفت: جهت‌گیری رسانه‌ای تبریز ۲۰۱۸، با محوریت رسانه‌های معتبر بین‌المللی مرتبط پیگیری می‌شود.

 میراعتماد عمادی، با بیان این مطلب اظهار داشت: رسانه‌های بومی، در سال‌های اخیر نقش برجسته‌ای در تقویت آگاهی عمومی و مطرح‌ساختن نقاط ضعف و قوت شهر داشته‌اند و به عنوان مکمل برنامه‌های نظارتی شهر، عمل کرده‌اند.

وی ادامه داد: ارتباطات رسانه‌ای شهرداری تبریز با برخورداری از این پشتوانه مهم، به استقبال همکاری‌های گسترده با گروه‌های بین‌المللی رفته است و در حال تدارک برنامه‌های گسترده و محتوایی است.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز، یادآور شد:  تعامل سازنده و مستمر با شبکه‌های معتبر خارجی و برون‌مرزی از قبیل هیسپان‌تیوی، المیادین، العالم، الکوت و شبکه سحر بخشی از این اهتمام رسانه‌ای است که موجب شده در ماه‌های اخیر، ویژه‌برنامه‌های گردشگری تبریز به تناوب در کشوهای مختلف، پخش شود.

عمادی با اشاره به سفر اخیر گروه رسانه‌ای اتحادیه رادیو و تلویزیونی جهان اسلام به تبریز اظهار داشت: حضور مدیران شبکه‌های  قدس تی‌وی، TV5 ،HRT  ، گونش تی وی، شبکه ۱۴، cemTV  در تبریز، زمینه رایزنی‌ برای کسب میزبانی دهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های کشورهای اسلامی را فراهم ساخته است.

وی با تاکید بر این‌که نگرش رسانه‌ای شهرداری تبریز در خصوص ۲۰۱۸، ویژه و متفاوت از روال معمول است، از سفر گروهی از مدیران شبکه‌های عربی به تبریز در روزهای آتی خبر داد و افزود: بخش قابل‌توجهی از جهتگیری رسانه‌ای برنامه‌های تبریز ۲۰۱۸، در ارتباط با کشورهای عربی است؛ از این رو در کنار شبکه‌های آذری که از سیاست‌های متناسب برای همکاری برخوردار باشند، سعی داریم تلاش خود را به سمت شبکه‌های عربی نیز سوق دهیم.

مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل شهرداری تبریز برنامه‌های مستند، گزارش‌های گردشکری و معرفی پیشینه فرهنگی و تاریخی تبریز را محتوای اصلی برنامه‌های برون‌مرزی شهرداری تبریز خواند.

وی خاطرنشان کرد: همکاری با شبکه‌های سراسری اول، دوم، سوم و چهار سیما و همچنین شبکه آی‌فیلم، در قالب برنامه‌های مستند و گزارش‌های گردشگری، به رویکرد ثابت شهرداری تبریز در برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ تبدیل شده است.

عمادی همکاری با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را فرصت ارزنده برای ارتباط با فعالان دیپلماسی کشورهای هدف خواند و افزود: آلبوم‌های مصور و مکتوب تبریزشناسی، از طریق این فرصت ارتباط رسانه‌ای، در بین کلیه سفارتخانه‌های کشورهای خارجی در تهران توزیع شده است.

وی طراحی سایت پنج زبانه «تبریز ۲۰۱۸»  به زبان‌های فارسی، انگلیسی، ترکی آذربایجانی، فرانسوی و عربی، انتشار نسخه انگلیسی نشریه داخلی «تبریز» و  راه‌اندازی بخش ترکی شهریارنیوز را از دیگر تدارک رسانه‌ای شهرداری تبریز در راستای اهداف تبریز ۲۰۱۸ خواند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.