کد خبر : 6473
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1396 - 8:58

آجودان زاده: انتخاب سرپرست برای شهرداری کذب است/ هنوز وارد مصادیق نشده ایم

آجودان زاده: انتخاب سرپرست برای شهرداری کذب است/ هنوز وارد مصادیق نشده ایم

علی آجودان زاده دبیر هیئت رئیسه سنی شورای پنجم در گفتگو با تبریزبیدار ضمن تکذیب ادعای یکی از روزنامه ها اظهار داشت: همه سخنان مطرح شده در خصوص انتخاب شهردار را تکذیب می کنم چراکه هنوز وارد مصادیق نشده ایم.

در حالیکه طی روزهای گذشته صادق نجفی در گفتگو با یکی از تارنماهای محلی در خصوص ادامه حضورش در کسوت شهرداری تبریز گفته بود” تا کنون تصمیم نگرفته ام اما اگر از من بخواهند حتما در سمت خود خواهم ماند” صبح امروز یکی از روزنامه های محلی با انتشار خبری مبنی بر انتخاب سرپرست شهرداری، افرادی همچون مظفر سلیمانی(معاون اداری و مالی )، علی مدبر(معاون خدمات شهری) و فرخ جلالی(مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی) را در میان گزینه های تصدی سرپرستی شهرداری تبریز قرار داد.

علی آجودان زاده دبیر هیئت رئیسه سنی شورای پنجم در گفتگو با تبریزبیدار ضمن تکذیب ادعای روزنامه فوق اظهار داشت: همه سخنان مطرح شده در خصوص انتخاب شهردار را تکذیب می کنم چراکه هنوز وارد مصادیق نشده ایم.

وی افزود: شاخص های مدنظر اعضای منتخب به تازگی به اتمام رسیده و احتمالا از سه شنبه این هفته بتوانیم در انتخاب شهردار وارد مصادیق شویم اما تا امروز اعضای منتخب نامی از شهردار آینده را نبرده اند و رسانه ها نیز نباید شایعه پراکنی کنند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.