کد خبر : 6477
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1396 - 3:17

یک بانو رکورددار طرح پیاده روی سنجی در تبریز شد

یک بانو رکورددار طرح پیاده روی سنجی در تبریز شد

آی نیوز-  یک ورزشکار بانو رکورددار پنجمین دوره اجرای طرح پیاده روی سنجی هوشمند در تبریز شد.

 در پنجمین دوره اجرای طرح پیاده روی سنجی ام البنین باقری با طی مسافت ۲هزار و ۲۵۲ کیلومتر مسافت در طول دوره برگزاری طرح پیاده روی سنجی رکورد دار این طرح ورزشی شد.

پنجمین دوره طرح پیاده روی سنجی سازمان ورزش شهرداری تبریز با شرکت ۵۶۶ نفر شرکت کننده برگزار شده است که از بین این افراد ۲۵۸ نفر با پیمودن مسافت بالای ۵۰ کیلومتر حائز شرایط شرکت در قرعه کشی جوایز نفییس این طرح شدند.

پنجمین دوره اجرای این طرح بعد از شش ماه اجرا، با برگزاری مراسم قرعه کشی به پایان رسید و به نفرات منتخب به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا شد.

در مراسمی که در محل تالار اندیشه پارک تاریخی ائل گلی برگزار شد، از سوی سازمان ورزش شهرداری تبریز و در راستای تشویق شهروندان به ورزش و پیاده روی به قید قرعه به شرکت کنندگان حائزشرایط، جوایز نفیسی اهدا شد.

۶ سکه بهار آزادی، ۲۰ دستگاه دوچرخه، ۵۰ هدیه نقدی ۵۰ هزار تومانی و سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس جوایز این دوره از طرح پیاده روی سنجی بودند.

ششمین دوره اجرای طرح پیاده روی سنجی از هفته آینده شروع خواهد شد این طرح در محل های ائل گلی وعینالی برگزار می شود و شهروندان با در دست داشتن کد ملی و هزینه یکصد هزار ریالی می توانند در این طرح شرکت کنند.

به شرکت کنندگان در این طرح خدماتی از قبیل مشاوره تغذیه، پزشکی ورزشی، سنجش قند، فشار، چربی و اندازه گیری bmi بدن ارائه می شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.