کد خبر : 6535
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 7:28

و اینک تراکتوری که دوستش داریم

و اینک تراکتوری که دوستش داریم

دقیقه هشتاد بازی تراکتور و سایپاست، محمدرضا  آزادی مهاجم رعنای  سرخپوشان چنان پرانرژی و با تعصب به پای اخباری تکل های پیاپی می زند که انگار دقیقه یک است! این معجزۀ جوانی است.

شش هفته پیش امیدوارترین طرفدار تراکتورسازی با یادآوری مشکلات یارگیری و عدم تمدید قرارداد بعضی از کلیدی ترین یاران سال قبل با حسی توام با ترس و دلهره به آینده تیم نگاه می کرد.اما همگی آن تفکرات در همان نیمه نخست بازی اول رنگ باخت. جوانهایی خروشیدند ، اشتباه کردند، شرمنده شدند اما شرمنده نکردند.
سه هفته باخت به قویترین رقبا همان هزینه ای بود که تراکتور برای تجربه اندوزی و اعتماد بنفس جوانانش پرداخت کرد. جوانهایی که گاها برای اولین بار در انتخابات اخیر حق رای دادن پیدا کرده بودند! دروازه خالی گشوده نشد، شوت مرده مهاجم رقیب گل شد، واپسین لحظه رقابت، یک امتیاز به صفر گرایید اما اعتماد به جوانان کم نشد.
و رسید زمانی که انتظارش را می کشیدیم، برد نفت را ، بخوان گربه سیاه را ، جوانهایمان ساختند و یار پرتجربه مان پرداخت تا باور کنیم دیگر بداقبالی هم جلودار این لشکر جوان نیست.

سایپای در صدر ایستاده را با ایستادگیمان به تسلیم وادار کردیم و نفسی از سر آرامش و افتخار کشیدیم، به کاپیتانی افتخار کردیم که حتی بازوبندش در خدمت تعالی تیم است، همان که دقیقه آخر با خونسردی تمام عصاره یک دهه میدان داریش را در کالبد گلی دمید و تقدیم تماشاگران وفادار تراکتور نمود.
جوانهای تراکتور زودتر از انچه متصور بود قد کشیدند، آزادی گلی زد که تنها از یک مهاجم ششدانگ بر می آید، تعقیب مداوم توپ، نگاه به دروازه و پاهایی هنرمند و البته نود دقیقه تلاش خستگی ناپذیر .دروازه بان و دفاع های جوانمان برای اولین بار دژی محکم ساختند و مربی مان جواب صبر و متانتش را با تشویق های مردم محجوب و نجیب طرفدار تیم اول آذربایجان دریافت کرد.
دوست نداریم از حلاوت این همه شیرینی بکاهیم اما دوست داریم به گوش جوانان تراکتورسزی برسانیم که این تازه آغاز راه است، راهی که اندک غرور و تکبر آنرا به بیراه ای کور بدل خواهد کرد.

دوست داریم بگوییم فوتبال خیلی بی رحم است، این فوتبال هم کریم باقری و علی دایی دیده است که حتی امکان تصور سقفی بر بلندپروازی و انگیزه آنها وجود نداشت و هم صادقیانی که با اندک تصمیم اشتباه، هم خود و هم جامعه فوتبال را از اعجاز سحرانگیز فوتبال خود بی بهره نموده است.

باشید، دونده باشید و البته همینطور محجوب و خجالتی. حیف است تعاریف زودرس شما را از قله رفیعی که لیاقتش را دارید دور و دورتر سازد.
رضا عالش زاده
طرفدار بسیار عادی فوتبال

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

سارای شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۸:۳۹

چه قشنگ نوشتید:)

احمد شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

یاشاسین تراختور کبیر

تراختور شنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

عشق فقط یک کلام تراختور کبیر وسلام.
مسئولان قدر نعمتی به نام تراختور و بیشتر بدونند