کد خبر : 743
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1392 - 21:32

فراهنگ پور شهردار اسبق تبریز:برنامه ریزی های شهرداری بر محور اصول شهرسازی باشد

فراهنگ پور شهردار اسبق تبریز:برنامه ریزی های شهرداری بر محور اصول شهرسازی باشد

آی نیوز – شهردار اسبق تبریز گفت: برای دستیابی به شهری توسعه یافته و قابل قبول در همه ابعاد مدیریتی ، باید برنامه ریزی های شهرداری با محوریت و اولویت اصول و برنامه ریزی های شهرسازی انجام گیرد.

 مهندس سید حسین فراهنگ پور در نخستین نشست ادواری شهرداران اسبق و فعلی شهر تبریز با اعلام این مطلب افزود: برنامه ریزی های محوری و توسعه ای تبریز باید مبتنی بر الزامات و شاخص های شهرسازی صورت گیرد چراکه بدون توجه به الزامات حوزه شهرسازی امکان موفقیت در توسعه برنامه محور شهری فراهم نخواهد شد.
وی افزود: متأسفانه امروز فاصله شهر تبریز در بسیاری از شاخص های توسعه با دیگر شهرهای هم طراز زیاد است و برای پر کردن خلاء موجود باید برنامه ریزی اساسی صورت گیرد.
شهردار اسبق تبریز در بحش دیگری از سخنان خود با اشاره به طراحی و اجرای طرح های تفصیلی قدیم و جدید تبریز طی سال های اخیر تصریح کرد: متأسفانه طرح تفصیلی قدیم تبریز که برای اجرا با بازه زمانی ۱۲ ساله تدوین شده بود بسیار با تأخیر و دیرتر و طولانی تر از زمان ممکن اجرا شد با این حال امیدواریم طرح تفصیلی فعلی با موفقیت اجرا شود.
مهندس فراهنگ پور در عین حال افزود: بسیاری از اقدامات و موفقیت های مدیریت های شهری گذشته تبریز همگی محصول طرح تفصیلی گذشته است.
وی در خاتمه تلاش و برنامه ریزی برای اجرا و نهادینه سازی طرح مکانیزاسیون خدمات شهری و نیز توسعه زیرساخت های رفاهی تفریحی و نشاط اجتماعی شهروندان را از دیگر نیازهای مدیریت شهری تبریز دانست.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.