کد خبر : 658
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آذر 1392 - 10:48

سودای صعود در جدول برای فوتسال شهرداری تبریز

سودای صعود در جدول برای فوتسال شهرداری تبریز

آی نیوز – در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم  فوتسال شهرداری تبریز میزبان تیم زمزم اصفهان است.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان ورزش، تیم فوتسال شهرداری تبریز در هفته گذشته یک پیروزی شیرین در ساوه مقابل همنام خود کسب کرد، اما با توجه به پیروزی دیگر تیم‌های مطرح در جدول رده‌بندی صعودی نداشته و در همان مکان هشتم باقی ماند.
شاگردان اسماعیل تقی‌پور این هفته میزبان تیم زمزم اصفهان هستند و به نظر می‌رسد شهرداری تبریز کار سختی مقابل تیم اصفهانی در خانه پیش رو ندارد.
البته شهرداری نباید حریف خود را دستکم بگیرد زیرا یک بار طعم شکست مقابل راه ساری که از تیم‌های انتهای جدولی بود را چشیده و غفلت مقابل تیم زمزم می‌تواند تاوان سنگینی را برای  شهرداری تبریز به دنبال داشته باشد.
شهرداری تبریز با ۵ پیروزی، دو تساوی و ۴ شکست در مکان هشتم جدول قرار دارد.
زمزم اصفهان که حریف شهرداری می‌باشد در دو بازی قبلی خود برابر دو تیم دیگر تبریزی  شکست خورده است. این تیم در تبریز دو بر یک مغلوب هلال احمر شده و در اصفهان نیز ۴ بر ۱ از دبیری صدرنشین شکست خورد.
زمزم با یک پیروزی و دو تساوی و فقط ۵ امتیاز در مکان سیزدهم جدول جای گرفته است. تنها پیروزی زمزم برابر راه ساری بوده و با تیم‌های تاسیسات دریایی و شهرداری ساوه نیز مساوی کرده است. نماینده دوم اصفهان تمامی بازی‌های خارج از خانه خود را واگذار کرده است.
بازی تیم‌های شهرداری تبریز با زمزم اصفهان ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۵ آذر در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.