کد خبر : 6607
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 بهمن 1396 - 16:07

توریست ۲۰۱۸ و لبخند تبریز قوناق پرور ما

توریست ۲۰۱۸ و لبخند تبریز قوناق پرور ما

علی عباسی – ما وقت بسیار زیادی برای نق زدن، حمله به این و آن، آبرو بردن از همدیگر، تشریح کم کاری ها و کمبودها، نبودها و هزاران مشکل و کاستی شهرمان تبریز داریم.

به گزارش آی نیوز ، اما واقعا وقت کمی برای تبریز ۲۰۱۸ داریم. بهتر است بگویم اصلا برای تبریز ۲۰۱۸ دیگر مهلتی نداریم. خوب شاید یکی از راحت ترین کار این باشد که به این و آن بتازیم و مقصری و یا مقصرانی پیدا کنیم و در همین ساعات قاباغی دارشان بزنیم.

خوب با اوصافی که تحریر شد به نظرتان چه باید کرد؟ کمی بیاندیشیم. ببینید  هتل داران، تورگردانان و رستوران های ما واقعا کلاس کاری مورد نظر توریست ها را ندارند. به قطع یقین در اکثر هتل ها و رستوران های ما نمی توانید بیش از دو مورد غذای سنتی تبریز را پیدا کنید.

اینکه تبریز و آذربایجان و ایران مهمان دوست و قوناق پرور هستند را من قبول دارم حتی رابینسون کروزوئه هم این موضوع را می داند.

ما به توریستی که در سفرنامه های مربوط به ۷۰۰ -۸۰۰ سال پیش اوصاف اطعمه و اشربه و شیرینی جات تبریز را خوانده است و دلش غنج رفته است می خواهیم چه اکرامی بکنیم؟

خوب این هم شد نق زنی. من هم دارم نق می زنم. اصلا شاید کروموزوم های نق زنی در ژن تک تک ما جهش یافته است. همه منتقدیم و نق زن! بگذریم.

تبریزی عزیز، عزیز همشهری، حورمتلی وطنداش، بیایید در خیابان های تبریز لبخند بزنیم. وقتی با یک همشهر و یا یک توریست رودر رو شدیم لطفا لبخند بزنیم. باور کنید یک توریست خوب بلد است چگونه وقتش را در تبریز بگذراند.

چهره های غم بار ، گرفته و عبوس ما هم خودمان را اذیت می کند و بیشتر از خود ما، تصویری دگرگونه از ما در خاطر توریست های عزیز نقش می زند. سیز ساغ اولون.

 

توریست 2018 و لبخند تبریز

توریست ۲۰۱۸ لبخند تبریز

توریست ۲۰۱۸ لبخند تبریز

گردشگری و برنامه ریزی برای ایجاد درآمد های پایدار از طریق ورود توریست های داخلی و خارجی ضروری است.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

Guest شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶