کد خبر : 6658
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1396 - 9:03

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته آغاز به کار می کند

یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته آغاز به کار می کند

آی نیوز- یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران آغاز به کار کرد. به گزارش شهریار، به همت شهرداری تبریز و با همکاری سازمان اداره کل میراث فرهنگی استان دو غرفه به نام تبریز ۲۰۱۸ در سالن ۳۸ و ۳۸A در محوطه باز به معرفی تبریز ۲۰۱۸ و جاذبه های تبریز پرداخت خواهد کرد.

 

به همت شهرداری تبریز و با همکاری سازمان اداره کل میراث فرهنگی استان دو غرفه به نام تبریز ۲۰۱۸ در سالن ۳۸ و ۳۸A در محوطه باز به معرفی تبریز ۲۰۱۸ و جاذبه های تبریز پرداخت خواهد کرد.

گفتنی است این نمایشگاه در ۱۴ سالن و ۵۰۰ شرکت کننده مجموعه ۱۲۰ شرکت کننده داخلی و ۸۰ شرکت کننده خارجی کار خود را به صورت رسمی آغاز به کار خواهدکرد.

توزیع بروشور نقشه و سی دی معرفی تبریز ۲۰۱۸ به زبان‌های عربی فارسی و انگلیسی، ورکشاپ زنده صنایع دستی،برگزاری نمایش های هنری توسط هنرمندان تبریزی،غرفه عشایر و  غرفه غذاهای سنتی تبریز از جمله ویژه برنامه های تدارک دیده شده در غرفه تبریز ۲۰۱۸ است.
 گفتنی است با توجه به برنامه‌های تدارک دیده شده و همچنین معرفی تبریز ۲۰۱۸  طی دو ساله گذشته پیش بینی می شود از   غرفه تبریز استقبال ویژه ای توسط علاقه‌مندان صورت گیرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.