کد خبر : 6667
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1396 - 7:27

تبریز با مجموعه‌ای از دستاوردهای متنوع فرهنگی و تاریخی، مهیای استقبال از گردشگران

تبریز با مجموعه‌ای از دستاوردهای متنوع فرهنگی و تاریخی، مهیای استقبال از گردشگران

آی نیوز- شهردار تبریز اظهار داشت: بخش‌های مختلف اجرایی تبریز و آذربایجان‌شرقی، همدل و هماهنگ، برنامه‌های گردشگری تبریز ۲۰۱۸ را پیگیری می کنند.

 

مهندس ایرج شهین‌باهر در حاشیه افتتاح نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، در گفتگو با شبکه خبر خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، به عنوان مهم‌ترین رویداد گردشگری کشور، بستر مهمی برای اشتراک تجربیات و دستاوردهای گردشگری استان‌ها و شهرهای مختلف کشور به شمار می‌‌رود.

وی با بیان این‌که  تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ ، با مجموعه‌ای از بسته‌های متنوع تاریخی، فرهنگی و گردشگری، در این نمایشگاه حضور یافته‌است، اظهار داشت: نمایشگاه‌ها و رویدادهای گردشگری، یکی از بهترین فرصت‌ها برای تعامل با گروه‌های گردشگری داخلی و خارجی است.

شهردار تبریز تصریح کرد: شهرداری تبریز با مشارکت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و حمایت‌های مدیریت استان، بخش مهمی از ضرورت‌های زیرساختی و خدماتی «تبریز ۲۰۱۸» را عهده‌دار شده ‌است.

شهین‌باهر به حضور سران ۱۱ کشور در جشن جهانی نوروز ۹۷ تبریز اشاره و خاطرنشان کرد: این جشن، مقدمه باشکوهی برای تداوم سایر رویدادهای فاخر داخلی و بین‌المللی در طول سال خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.