کد خبر : 667
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 - 14:52

شهردار تبریز: افزایش بازارچه های تخصصی عرضه مواد غذایی در تبریز

شهردار تبریز: افزایش بازارچه های تخصصی عرضه مواد غذایی در تبریز

آی نیوز –  شهردار تبریز از تلاش و برنامه ریزی شهرداری برای افزایش تعداد بازارچه های تخصصی ویژه عرضه محصولات و مواد متنوع غذایی خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز دکتر نجفی در آئین بهره برداری از بازار بزرگ ماهی تبریز با اعلام این مطلب افزود: سلامت و ارتقای سطح آن در جامعه و بین شهروندان به عنوان یکی از شاخص های اصلی توسعه مورد توجه جدی شهرداری است و در این راه تلاش جدی در راستای افزایش تعداد بازارچه های تهیه ، توزیع و ارایه محصولات و مواد غذایی ، کشاورزی ، لبنی ، پروتئینی و دریایی خواهد شد.
وی با تأکید بر این که هزینه و سرمایه گذاری در بخش سلامت شهروندان ، زمینه ساز کاهش بسیاری از مشکلات و هزینه های بعدی خواهد بود برنامه ریزی در این حوزه را از وظایف اصلی مدیریت شهری برشمرد.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کمبود مراکز عرضه مواد و محصولات غذایی در تبریز از عزم جدی شهرداری برای توسعه بازارچه های محلی خبر داد و تحقق این هدف را منوط به همکاری و مشارکت بخش خصوصی و دیگر سازمان ها دانست.
دکتر نجفی در عین حال با اعلام این که تأمین و توقیت بسترهای رفاه و سلامت شهروندان از اولویت های سال آینده شهرداری خواهد بود تصریح کرد: شاخص ها و سرفصل ]ای این برنامه در بودجه سال آینده شهرداری پیش بینی خواهد شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.