کد خبر : 669
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 - 15:07

بهره برداری از بزرگ ترین بازار ماهی تبریز

بهره برداری از بزرگ ترین بازار ماهی تبریز

آی نیوز – به همت شهرداری و با حضور جمعی از مدیران ارشد شهری و استانیب ، اعضای شورا و نمایندگان مجلس  بزرگ ترین بازار ماهی تبریز به بهره برداری رسید.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز نخستین و بزرگ ترین بازار و مجموعه عرضه ماهی و دیگر فرآورده ها و محصولات غذایی دریایی در تبریز همزمان با ولادت امام محمدباقر (ع) و با حضور رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ، شهردار تبریز ، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری و استانی روز گذشته افتتاح شد.
این مجموعه که به همت سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری و بخش خصوصی ایجاد و راه اندازی شده است از این پس به عنوان مرکز اصلی و تخصصی عرضه و توزیع ماهی و دیگر محصولات و فرآورده های دریایی به شهروندان تبریزی فعالیت خواهد کرد.
در آئین افتتاح این مجموعه مهندس فیروزیان مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری طی سخنانی تلاش برای افزایش تعداد بازارچه های محلی عرضه میوه و تره بار و دیگر محصولات و مواد غذایی مورد نیاز شهروندان را مهم ترین اولویت و برنامه  کاری این سازمان اعلام و خاطرنشان کرد: بازار ماهی تبریز در سالن سرپوشیده میثاق و در فضایی به وسعت ۹۰۰ متر مربع ، در مدت یک ماه طراحی ، تجهیز و راه اندازی شده و شامل بخش ها و امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی و سالن غذاخوری ویژه ماهی و میگو و نیز غرفه های متعدد برای عرضه محصولات دریایی است.
مهندس فیروزیان در بخش دیگری از سخنان خود همچنین از تلاش این سازمان برای راه اندازی بازارچه ویژه محصولات کشاورزی و ارگانیک و نیز بازارچه توزیع خشکبار در سطح تبریز خبر داد و خاطرنشان کرد: در کنار این اقدامات ، برنامه ریزی برای افزایش تعداد این بازارچه ها از دیگر برنامه های سازمان به شمار می رود.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری تبریز در عین حال از همکاری و مشارکت بخش خصوصی و حمایت های شهردار تبریز در افتتاح این بازارچه قدردانی کرد.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.