کد خبر : 686
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1392 - 18:58

کمک یک میلیاردی در انتظار صدرنشین

کمک یک میلیاردی در انتظار صدرنشین

 

 

 

آی نیوز – موافقت اکثریت شورای شهر تبریز برای کمک به تراکتورسازی/ کمک یک میلیاردی در انتظار صدرنشین

مدیرعامل سابق تراکتورسازی و عضو شورای شهر تبریز گفت:‌ طرحی سه فوریتی در شورای شهر مطرح کردیم که در صورت تصویب تا سقف یک میلیارد تومان به باشگاه تراکتورسازی کمک می‌شود.
محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صدرنشینی تراکتورسازی در لیگ برتر گفت:‌ تراکتورسازی پس از دو سال نایب‌قهرمانی امسال شرایط بسیار خوبی دارد و انشاءالله بتواند با ادامه همین روند تا پایان سال قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شود تا ویترین افتخارات باشگاه کامل شود.
وی افزود: با توجه به اطلاعات رسیده متوجه شدیم باشگاه تراکتورسازی مقداری مشکلات مالی دارد از طرف مدیرعامل و مسئولان باشگاه به ما چیزی گفته نشد اما با مصاحبه‌هایی که می‌دیدیم متوجه این مسئله شدیم و به این نتیجه رسیدیم که اینجا جایی است که باید سریع‌تر به کمک باشگاه بیاییم. این مسئله را در شورا بیان کردم و خوشبختانه جو خوبی وجود داشت و سایر اعضا با این مسئله موافقت کردند.
جعفری تأکید کرد: طرح سه فوریتی را در صحن علنی شورا بیان کردم و طی آن ۱۷ تا ۱۸ امضا برای این طرح جمع‌آوری کردیم و آن را به رئیس شورا دادیم اگر این مسئله تصویب شود تا سقف یک میلیارد تومان به باشگاه کمک می‌کنیم. شهردار تبریز نیز علاقه زیادی به حل مشکلات باشگاه دارد به هر حال این کمک می‌تواند در این مقطع به یاری باشگاه بیاید و بخشی از مشکلات را حل کند.

جعفری با تأکید بر اینکه کمک به باشگاه باید ماندگار باشد، خاطرنشان کرد:‌ البته دیدگاه ما و شهردار به این نحو است که باید کمکی ماندگار به باشگاه شود و دادن پول تنها در مقطعی چاره‌ساز است. باید به نحوی شرایط درآمدزایی را به وجود آوریم تا باشگاه به پایداری برسد یا باید به نحو کافی کمک مالی انجام شود یا اینکه شرایط درآمدزایی را فراهم کنیم. در طرح سه فوریتی این شرایط وجود دارد که بدون قرار گرفتن طرح در نوبت به آن رسیدگی می‌شود و در صورت تصویب بلافاصله شرایط پرداخت به وجود می ‌آید. به هر حال شورای شهر ۲۱ عضو دارد که تاکنون ۱۸-۱۷ نفر موافقت خود را با این مسئله اعلام کرده‌اند.
جعفری در پایان عنوان کرد: ما هم مثل مردم شهر از قرار گرفتن تراکتورسازی در صدر جدول بسیار خوشحالیم به همین خاطر دوست نداریم تیم دچار مشکل شود و برای جلوگیری از این اتفاق تلاش کردیم تا در حد توان به باشگاه کمک کنیم. شهردار برای کمک به تراکتورسازی از این مسئله استقبال کرد اما او اعتقاد به توانمندسازی باشگاه دارد. به هر حال جریان خوبی در حال رخ دادن است متأسفانه با شرایط موجودی هر مدیری که به تراکتورسازی می‌آید از لحاظ روحی و روانی آسیب می‌بیند.
به گزارش خبرگزاری فارس، تراکتورسازی با کسب ۳۲ امتیاز تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر صدرنشین است. برخی از اعضا و مسئولان این تیم در چند وقت اخیر از وجود برخی مشکلات مالی ابراز نگرانی کرده بودند. تراکتورسازی در هفته هجدهم لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام میزبان ذوب آهن است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.