کد خبر : 692
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1392 - 14:38

شهردار تبریز:تبریز روی ریل توسعه قرار گرفته است

شهردار تبریز:تبریز روی ریل توسعه قرار گرفته است

 

 

 

آی نیوز – احدنقش شور سپهر: شهردار تبریز گفت: تبریز با عبور از مرحله رشد عمرانی ، روی ریل توسعه قرار گرفته و باید از تمام ظرفیت های موجود در راه تحقق اهداف این توسعه استفاده کنیم.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز دکتر نجفی با اعلام این مطلب افزود: خوشبختانه شهر تبریز طی سال های گذشته و در سایه برنامه ریزی و اقدامات هدفمند مدیریت شهری در تمامی حوزه ها رشد چشمگیری یافته و در حال حاضر در مرحله استارت برای توسعه جهشی است.
وی افزود: برنامه ریزی و اقدامات موثر مدیریت شهری در سال های اخیر در بخش های زیربنایی نظیر عمران شهری ، حمل و نقل ، سرمایه گذاری ، بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده ، مسیرگشایی ها و بسیاری دیگر از شاخص ها قابل توجه بوده و امروز این شهر می تواند با قرار گرفتن بر روی ریل توسعه ، به اهداق چشم انداز خود دست یابد.
دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با یک برنامه ریزی دقیق و هدف گذاری روشن و در کنار این ها ، تکیه بر اراده و عزم عمومی و حمایت مردم و مسوولان ، آرمان تبدیل کردن تبریز به شهری آباد ، مدرن و برتر در سطح کشور و منطقه دور از دسترس نیست و تمامی برنامه ریزی های ما باید در این راستا باشد.
شهردار تبریز در عین حال خاطرنشان کرد: عزم و اجماع عمومی مردم و مسوولان شهری و استانی حول محور تسریع روند توسعه و شتاب بخشیدن به چرخ های آبادانی و پیشرفت تبریز استوار شده و این اجماع ، کلید طلایی توسعه شهر اولین ها در آینده نزدیک خواهد بود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.