کد خبر : 698
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1392 - 14:54

کلید حل همه مشکلات در دست شهرداری نیست

کلید حل همه مشکلات در دست شهرداری نیست

آی نیوز –  شهردار تبریز گفت: کلید و راه حل همه مشکلات شهری در دست شهرداری نیست و تمامی مسوولان و دستگاه های اجرایی باید در این راه کمک حال شهرداری باشند.

 دکتر نجفی با اعلام این مطلب افزود: حجم بالای مطالبات شهروندان ، محدودیت منابع درآمدی و مالی ، فقدان درآمدهای پایدار ، کم رنگ بودن حمایت های دولتی از شهرداری و الزامات متعدد توسعه ناگزیر شهری از جمله مهم ترین چالش های فرا روی مدیریت شهری در شرایط حاضر به شمار می روند و باید اذعان کرد که در این میان شهرداری به عنوان مسوول اداره شهر ، به تنهایی قادر به تحقق و پاسخگویی به مطالبات و مشکلات موجود نیست و باید دیگر دستگاه ها و بخش های مدیریتی به کمک شهرداری بیایند.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: برخلاف برخی انتظارات ، حل تمامی مشکلات شهر ، یک شبه و به زودی ممکن نیست و ما ناگزیر از برنامه ریزی و اقدام تدریجی در روند توسعه و آبادانی شهر مبتنی بر اولوبت بندی امور هستیم.
دکتر نجفی در عین حال با تأکید بر عزم جدی مدیریت شهری تبریز بر تلاش مضاعف و شبانه روزی در راستای کاهش مشکلات موجود و تسریع روند توسعه شهری خواستار همکاری و مشارکت بیش از پیش تمامی مسوولان و دستگاه های شهری ، استانی و ملی در این راه شد.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.