کد خبر : 7078
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 اسفند 1396 - 8:49

تراکتورسازی صفر – پیکان یک

تراکتورسازی صفر – پیکان یک

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پیکان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان جلالی به پایان رسید.

 

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲ تیم تراکتورسازی و پیکان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار نهایتا با برد پیکان به اتمام رسید.

 پیکان با این پیروزی سومین برد متوالی خود را با ۹ بازیکن به‌دست آورد تا شاگردان مجید جلالی ۴۱ امتیازی شوند تا فعلاً به‌صورت موقت به رده سوم جدول صعود کنند. با توجه به تساوی پارس مقابل ذوب‌آهن، صعود یک رده‌ای پیکان قطعی است، اما آنها باید منتظر نتیجه استقلال در دربی باشند. تراکتورسازی هم با این شکست دهمین شکست فصل خود را با ارطغرول ساغلام متحمل شد. این نخستین باخت ساغلام در جمع سرخپوشان بود.

ترکیب تراکتورسازی:

جوردی آلمیدا، محمد نادری، عارف آغاسی، رضا شربتی، دانیال اسماعیلی فر ، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی ، سلیمان کرپیچ و ارسلان مطهری.
ترکیب پیکان:

پیام نیازمند، سجاد مشکل‌پور، حجت حق‌وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، صادق بارانی، مهدی شیری، مهدی مومنی و فراز امامعلی.

تراکتورسازی تبریز صفر – پیکان تهران یک
گل: مهدی مومنی در دقیقه ۱۶ برای پیکان
اخراج: محمدصادق بارانی در دقیقه ۶۲ و سجاد مشکل‌پور در دقیقه ۶۴ از پیکان

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.