کد خبر : 718
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1392 - 20:20

استاداسدی: راه‌ نجات ماشین‌سازی واگذاری آن به کارخانه ماشین‌سازی است

استاداسدی: راه‌ نجات ماشین‌سازی واگذاری آن به کارخانه ماشین‌سازی است

آی نیوز – بازیکن سابق تیم ماشین‌سازی تبریز راه‌ نجات ماشین‌سازی را بازگشت این تیم به کارخانه ماشین‌سازی دانست و گفت: حتی اگر کارخانه ماشین‌سازی تنها امکانات موجودش را در اختیار باشگاه قرار دهد، با جذب اسپانسر می‌توان این تیم را حفظ کرد.

علی‌اکبر استاداسدی اظهار کرد: اینکه قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان به دلیل مشکلات مالی حتی قادر به سفر به اهواز نیست، بسیار تأسف‌بار بوده و باید برای حفظ قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان مسئولان استانی همت کنند.

در تبریز خیلی‌ها نمی‌دانند من فوتبالیست بودم اما در تهران هنوز برای من احترام قائل هستند

وی افزود: من فوتبال خود را در ماشین‌سازی آغاز کرده و بیشتر دوران ورزشی‌ام را در این تیم سپری کرده‌ام و به این تیم تعصب داشته و حاضرم برای حل مشکلات این تیم نزد آقای گودرزی وزیر ورزش رفته و از وی برای نجات این تیم کمک بطلبم.

بازیکن سابق تیم ملی ایران تصریح کرد: در تبریز خیلی‌ها نمی‌دانند من فوتبالیست بودم اما در تهران هنوز برای من احترام قائل بوده و من برای دینی که به ماشین‌سازی دارم، هر کمکی از دستم برآید حاضرم انجام دهم و هیچگونه انتظاری هم نداشته و اعلام می‌کنم که استاد اسدی در ماشین‌سازی به دنبال مربیگری و پست و مقام نیست.

راه‌های نجات قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان

استادی اسدی با بیان اینکه قبلا هم برای کمک به ماشین سازی پیشقدم شده بودم، خاطر نشان کرد: زمانی که در تیم ذوب آهن اصفهان بودم، ماشین‌سازی به مشکلات مالی بر خورد و برای حل مشکلات تیم در تهران اقداماتی کرده و حتی قول مساعدت برای این تیم را گرفته بودم، اما در تبریز بعضی‌ها که به دنبال منافع شخصی بوده با این امر مخالفت کردند.

وی یکی از راه‌های نجات قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان را بازگشت این تیم به کارخانه ماشین‌سازی دانست و عنوان کرد: حتی اگر کارخانه ماشین سازی تنها امکانات موجودش را در اختیار باشگاه قرار دهد، با جذب اسپانسر می‌توان این تیم را حفظ کرده و در ایران تیمداری در بخش خصوصی موفق نبوده و قطعا ماشین سازی نیز بدون حمایت کارخانه و یا مسئولان استانی قادر به ادامه حیات نخواهد بود.

واسیلی معتقد بود تراکتورسازی با استاد اسدی قهرمان ایران می‌شود

بازیکن دهه ۷۰ باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: در جام ملیز هندوستان به عنوان یار کمکی
تیم تراکتورسازی را همراهی کرده و با این تیم بدون گل خورده و پیروزی در تمام بازی‌ها به عنوان قهرمانی دست یافتیم و بعد از بازگشت از هندوستان آقای واسیلی خواهان جذب من از ماشین‌سازی به تراکتورسازی شد.

استاد اسدی افزود: واسیلی معتقد بود با وجود استاد اسدی در خط دفاعی می‌توانم تراکتورسازی را در ایران قهرمان کنم، اما من گفتم در فوتبال تبریز فقط پیراهن ماشین‌سازی را بر تن کرده و هیچگاه به این تیم پشت نخواهم کرد و عملا هم به غیر از یک دوره سه ساله در ذوب آهن اصفهان، تمام دوران ورزشی من در تیم ماشین‌سازی تبریز بود.

علی‌اکبر استاد اسدی بازیکن فوتبال تبریز سابقه بازی در تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و ذوب آهن اصفهان را داشته و نزدیک به ۶۰ بازی ملی در کارنامه خود دارد.

وی یکی از بازیکنان تاثیرگذار ایران در صعود این تیم به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه بوده و در بازی حماسی ایران مقابل استرالیا در ملبورن در نیمه دوم وارد زمین شد.

استاد اسدی در نظرخواهی صورت گرفته از کارشناسان فوتبال تبریز به عنوان یکی از بازیکنان تیم نیم‌قرن فوتبال تبریز انتخاب شده و همچنین روز ۸ آذر امسال و در سالروز بازی ایران با استرالیا از سوی باشگاه دبیری تبریز مورد تجلیل قرار گرفت.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.