کد خبر : 7191
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 - 5:58

استقبال بانوان تبریز از نمایش های خیابانی جشنواره تبریزیم

استقبال بانوان تبریز از نمایش های خیابانی جشنواره تبریزیم

نمایش های خیابانی پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم در بخش های مختلف در تبریز در حال اجرا بوده و این نمایش ها مورد استقبال زیاد بانوان این شهر قرار گرفته است.

پارک بانوان شمس از اماکنی است که این جشنواره بین المللی در بخش مذهبی – ملی و سلامت – مقاومت اجرا می شود.

مسئول پارک بانوان شمس گفت: نمایش های اجرا شده در این پارک مورد استقبال بسیار خوب بانوان قرار گرفته و تعداد بازدید کنندگان در هر اجرا افزایش می یابد.
منیره فخری افزود: حضور نمایش های خیابانی پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم در اماکن مختلف و هدف قرار دادن تمامی اقشار جامعه بویژه بانوان ایده ای بسیار خلاقانه است.
وی با بیان اینکه نمایش صحنه ای تنها قشر خاصی را مخاطب خود قرار می دهد، اظهار کرد: نمایش خیابانی با ورود خود در میان جامعه می تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته و پیام خود را به صورت گسترده تری انتقال دهد.
مسئول پارک بانوان شمس یادآوری کرد: بانوان به عنوان بنیان خانه و خانواده ها تاثیرگذاری بسیاری در انتقال فرهنگ و آموزه ها دارند بنابر این آغاز آموزه ها از بانوان جامعه راهگشای مشکلات جامعه است.
فخری توجه به مسائل بانوان، اعتیاد، طلاق و ارتباطات مجازی که از مشکلات روز جامعه کنونی است به زبان طنز در نمایش های خیابانی خواستار شد.
پنجمین جشنواره بین المللی تبریزیم در هفتمین روز از برنامه بخش سلامت – مقاومت با نمایش های ‘بیزیم کلاس’ به کارگردانی اکبرزاده، ‘آشوب’ به کارگردانی صدیقی، ‘متهم درجه اول’ به کارگردانی سربازی در محل خانه سلامت ‘چشم انداز’ و نمایش های ‘خوش خیال’ به کارگردانی نظیری و ‘من نن بابام ‘به کارگردانی ابراهیم زاده اجرا شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.